Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@04:45:26 GMT

رفعتی:ممبینی به دروغ گفت هیات رئیسه من را نمی‌خواهد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۹۵۸۵

رفعتی:ممبینی به دروغ گفت هیات رئیسه من را نمی‌خواهد

به گزارش وانانیوز، 

داود  رفعتی در واکنش به اظهارات هدایت ممبینی مبنی بر اینکه او به دلیل بازنشستگی نمی‌تواند رئیس دپارتمان باشد گفت: طبق قوانین خدمات کشوری کارمندانی که مدارک تحصیلی‌شان بالاتر از لیسانس است می‌توانند به صورت پاره‌وقت به همکاری خود ادامه دهند. قرارداد من هم از ابتدا با فدراسیون فوتبال پاره وقت بود اما به طور تمام وقت کار می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی هم که صحبت حضور ممبینی در کمیته داوران شد همه کارها را با من هماهنگ می‌کرد تا اینکه روز معارفه شد و ممبینی به دروغ به من گفت که اعضای هیات رئیسه فوتبال نمی‌خواهند که تو رئیس دپارتمان باشی. 

وی افزود:  من هم با تک تک اعضای هیات رئیسه فوتبال صحبت کردم همه آنها گفتند ما اصلا به ا ین موضوع کاری نداشته‌ایم و حتی آقایان بهاروند و طالقانی هم گفتند که اصلا چنین چیزی نیست و حتی برخی از ‌آنها به من گفتند اگر ممبینی می‌گوید  که هیات رئیسه مصوب کرده که شما نباشید به او بگویید صورتجلسه را نشان بدهد. به نظر من او از ابتدا کارش را با دروغ آغاز کرد. 

رفعتی تصریح کرد: ممبینی می‌گوید من به دلیل بازنشستگی درگیر در فدراسیون فوتبال نمی‌توانم باشم این در حالی است که افراد بازنشسته دیگری هم در فدراسیون شاغل هستند و کار می‌کنند همان افرادی که اکنون در کلاس‌های داوری با ممبینی عکس می‌گیرند به او گفتند بهتر است که رفعتی نباشد.

وی با اشاره به دوری ممبینی از فضای داوری کشور گفت: او هشت سال از داوری فوتبال ما دور بوده حتی یک بازی داخلی را هم در این مدت نظارت داوری نداشته است. ممبینی به تاج گفته رئیس دپارتمان هر کسی می‌خواهد باشد اما رفعتی نباشد ولی من به ممبینی می‌گویم خیلی دلش بخواهد که من رئیس دپارتمان داوری باشم. 

رئیس سابق دپارتمان داوری فوتبال افزود: در همین کلاس VAR که او این حرف‌ها را زده باید بداند که مدیر این دوره من هستم و در برد بین‌المللی فوتبال نام من به عنوان مدیر این پروژه ثبت شده است و ممبینی نمی‌تواند مدیر این دوره باشند یا فتاحی و یا شکوری می‌توانند مدیر این دوره باشند. هرچند برگزاری این کلاس هم یک گام به عقب بود زیرا ما شرایطی را که لازم بود بوجود نیاوردیم و گام دوم اجرایی را انجام ندادیم. 

رفعتی با اشاره به داوران حاضر در کلاس VAR گفت: من 24 داور اصلی لیگ برتری را برای این دوره در نظر گرفته بودم زیرا در پروتکل داوری VAR آمده است داوران کمک داور ویدئویی و داوران داخل زمین باید هم‌سطح باشند در غیر  این صورت مشکل پیش‌ می‌آید اکنون آقای ممبینی داوران لیگ یک را به VAR دعوت کرده است. 

وی افزود: ممبینی 4 سال پیش از من می‌خواست که سفارشش را به روسای هیات فوتبال بکنم که به او رای بدهند و عضو هیات رئیسه فوتبال بشود. او آن روزها را فراموش کرده عیبی ندارد آقای ممبینی اردیبهشت ماه دوباره فرا می‌رسد و دوباره باید رای‌گیری انجام می‌شود بهتر است با خود صادق باشید. 

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه

جنجال‌های داوری ال‌کلاسیکو هم‌چنان ادامه دارند

طرفداری | روز یکشنبه و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

این دیدار خالی از حاشیه نبود و در چند صحنه، تحت تاثیر تصمیمات بحث برانگیز داور قرار گرفت. اعلام پنالتی به سود رئال مادرید و عبور احتمالی توپ از خط دروازه این تیم، موضوعاتی بودند که مورد اعتراض شدید طرفداران و بازیکنان بارسلونا قرار گرفتند.

کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد ادعای بزرگ موندو

امروز، موندو دپورتیوو (رسانه نزدیک به باشگاه بارسلونا) مدعی شد که فلورنتینو پرز و دستیارانش پیش از شروع ال‌کلاسیکو، با تیم داوری این دیدار ملاقات کرده‌اند! علاوه بر پرز، مشاور داوری رئال مادرید و یکی از نمایندگان فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز در این ملاقات حاضر بودند.

بر اساس خبرها، پرز و همراهانش جهت روحیه دادن به بازیکنان رئال مادرید در تونل سانتیاگو برنابئو حاضر شده بودند و به جز یک سلام و احوال‌پرسی ساده، گفتگوی خاصی بین آن‌ها و سزار سوتو گرادو (داور ال‌کلاسیکو) صورت نگرفته‌است. علاوه بر متعجب‌شدن بازیکنان بارسلونا از این اقدام رییس رئال مادرید، سران بارسلونا نیز از این رفتار متعجب شده‌اند، چرا که تلویزیون رئال مادرید در ماه‌های اخیر، ویدیوهای زیادی را علیه داوران لالیگا تهیه کرده بارها به آن‌ها حمله کرده‌است، لذا ارتباط خوب پرز با داوران ال‌کلاسیکو، کاری غیرقابل توجیه و عجیب به نظر می‌رسد.

علاوه بر این، سران بارسلونا معتقدند که فشار واردشده به داوران لالیگا از سوی رئال مادرید باعث می‌شود که آن‌ها در تصمیمات خود برای باشگاه سفیدپوش منعطف‌تر عمل کنند و به عبارت دیگر، از قضاوت علیه این تیم هراس داشته باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی