Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش برنا از اراک ، سعید امجدی افزود: تغییر مکان شنا، سنای خشک، سنای بخار، سیستم گرمایشی، تهویه هوا تعمیر موتور خانه و لوله کشی با نظارت دفتر فنی و مهندسی در جریان این بازسازی برای استخر خمین دنبال می شود.

وی اظهارداشت :  استخر خمین در سال ۱۳۸۰ به بهره برداری رسیده و به دلیل فرسودگی تجهیزات موتورخانه و تاسیسات مستهلک از یک سال گذشته خدماتی به شهروندان نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ورزش و جوانان خمین اظهارداشت: اگر چه برنامه تعمیرات و نگهداری ابنیه و تاسیسات این مجموعه هر سال انجام شده اما مبالغ آن ناچیز بود و این مجموعه اکنون نیازمند بازسازی اساسی است.

امجدی بیان کرد: امید می رود که با جدب اعتبار از محل های مختلف تعمیر این استخر تا بهمن ماه سال جاری به پایان برسد.

وی بیان کرد: ظرفیت استفاده از این استخر روزانه تا ۳۵۰  نفر است و تعطیل شدن آن نارضایتی شهروندان به ویژه جوانان را در پی داشته است.

رئیس ورزش و جوانان خمین اظهارداشت: یک استخر سرپوشیده دیگر توسط بخش خصوصی در مجموعه ورزشی خورشید خمین در حال ساخت است که تا اواخر شهریور ماه امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

امجدی گفت:یک استخر نیمه تمام نیز در مجموعه ورزشی کارگران با پیشرفت فیزیکی ۴۰ تا ۵۰ درصد در حال ساخت است که امید می رود  مسئولان مرتبط نسبت به تکمیل این طرح بدون تکلیف جدیت داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی ورزش و جوانان برنا استخر خمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه درست کردن لامپ LED با قیچی به روش برقکار کانادایی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن اساسی و اصولی لامپ LED در خانه (فیلم) روشی متفاوت برای تعمیر کردن لامپ LED با فویل آلومینیومی (فیلم) سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۲۳ میلیارد تومان برای پاداش قهرمانان کشتی درسال ۱۴۰۲ اختصاص یافت
  • تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • نحوه درست کردن لامپ LED با قیچی به روش برقکار کانادایی (فیلم)
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • افزایش هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها در پنج سال گذشته
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود