Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 60 درصد واحدهای تولید شیر این استان فعال هستند.

محمدجعفر طالبیان پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: میزان تولید شیر در این استان طی سال گذشته 90 هزار تن بوده است.

وی اظهار کرد: تعداد واحدهای تولید شیر در استان 74 واحد گاو شیری صنعتی و همچنین تولید شیر دامداری‌های سنتی است که حدود 60 درصد این واحدها فعال اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویر احمد در خصوص سرانه مصرف شیر در استان خاطرنشان کرد: آمار مختلفی در رابطه با سرانه مصرف شیر در استان وجود دارد که با در نظر گرفتن همه فرآورده ها این سرانه در استان 100 کیلوگرم است.

طالبیان پور با بیان اینکه 20 هزار تن شیر مازاد بر نیاز استان داریم، تصریح کرد:بیشترین میزان تولید شیر استان در شهرستان های بویراحمد و دناست.

وی ادامه داد: در صورتی که نهادهای دامی به موقع تامین شوند امسال 5 تا 6 درصد افزایش تولید شیر در استان خواهیم داشت.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویر احمد عنوان کرد: اصلاح نژادی، توسعه گاوداری های صنعتی و سنتی و تخصیص به موقع اعتبارات و تسهیلات بانکی از جمله برنامه های ما برای افزایش تولید شیر استان است.

طالبیان پور اضافه کرد: مهمترین مشکلات تولیدکنندگان شیر در استان نداشتن وثیقه بانکی، نبود نقدینگی، کمبود سرمایه در گردش و نوسانات قیمت نهادها عنوان کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واحدهای تولید شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

 به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، از مجموع 609 فقره طرح غیرفعال یا راکد شناسایی شده در پایان سال 1401، تعداد 449 فقره طرح طی سال 1402 از طریق تامین مالی به مبلغ 30 هزار و 747 میلیارد ریال، با اقداماتی نظیر تمدید، رفع مشکل پرداخت اقساط، تخصیص تسهیلات تکمیلی و سایر اقدامات قانونی، تعیین تکلیف و به چرخه تولید بازگردانده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان مرکزی قشر کارگر هستند