Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :معاون توسعه منابع انسانی منطقه۲۱ از برگزاری کلاس های آموزشی ویژه سرگروه ها، کاربران و عوامل اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری های محلات شهر تهران در ورودی غربی پاتیخت خبر داد.

به گزارش امتداد ، ولی ا… پرتوی معاون توسعه منابع انسانی این منطقه با بیان خبر فوق گفت: در آستانه برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری های محلات شهر تهران، اداره آموزش معاونت توسعه منابع انسانی منطقه۲۱ تمهیدات لازم و کافی را برای برگزاری دوره های آمادگی ویژه سرگروه ها، کاربران سیستم الکترونیکی اخذ رای و همچنین عوامل اجرایی شعب در قالب پنج دوره آموزشی فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در همین خصوص افزود: در این دوره ها که توسط مجریان مجرب و با مشارکت کلیه واحدهای ستادی و اجرایی منطقه۲۱ برگزار شد؛ مواردی از قبیل راه اندازی نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه ها، شرح وظایف اپراتورها، بررسی دستگاه های احراز هویت و صندوق های اخذ رای، نحوه فک و پلمپ دستگاه ها، مشاهده و چاپ و تجمیع آراء و … به سه گروه هدف آموزش داده شد.
پرتوی در خاتمه یادآور شد: دوره های آموزشی فوق روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه، با آموزش سرگروه ها آغاز شد و در روزهای شنبه ۲۹ و یکشنبه ۳۰ تیرماه برای آموزش تخصصی کاربران و عوامل اجرایی ادامه پیدا کرد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدجعفری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب در این جلسه گفت:آزمون سراسری حلقه ارتباطی بین آموزش‌وپرورش و آموزش عالی بوده و برگزاری دقیق و بی‌عیب و نقص این آزمون مورد انتظار دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان این مرزوبوم و خانواده‌ها، برای راه‌یابی فرزندانشان به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی است، ازاین‌رو وظیفه و نقش ما در این رویداد، فراهم نمودن شرایط مطلوب برای برگزاری هر چه‌بهتر این آزمون است.   وی افزود:تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و بدون دغدغه آزمون سراسری مطابق با قوانین اعلامی سازمان سنجش اندیشیده شده و همه پیش‌بینی‌ها برای جلوگیری از تخلفات احتمالی صورت گرفته است تا این آزمون ملی بدون خدشه و شبهه برگزار شود، دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان نیز از آمادگی کامل برای ارائه خدمات، تامین امکانات رفاهی و اجرایی در روز آزمون برخوردار هستند.   آزمون سراسری در میاندوآب به میزبانی دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و مرکز آموزش عالی شهید باکری برگزار خواهد شد، امیدواریم میزبان خوبی برای داوطلبان شرکت در آزمون سراسری باشیم.

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • نوبیتکس، پیشگام در آموزش و آگاهی کاربران دنیای رمزارز
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند