Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت:به منظور برنامه ریزی و تعیین اولویت‌های کاری سال ۹۸ نشستی با فرماندار میاندوآب برگزار شد .
جباری گفت: با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری که میاندوآب دارد، هدف این است با ایجاد زمینه‌های مناسب و ترغیب مسئولین شهرستان برای ارائه مشوق‌ها و سیاست‌های تشویقی حضور سرمایه گذاران و اعطای زمین رایگان یا معافیت در اخذ عوارض ساختمانی بتوانیم انگیزه مناسبی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی هم از طریق اعطای تسهیلات فنی و اعتباری برای سرمایه گذاران از محل صندوق توسعه ملی برای طرح‌هایی که داری توجیح اقتصادی و فنی هستند آماده است کمک کند و اخیرا تفاهم نامه‌های خوبی بین سازمان میراث فرهنگی و وزارت نیرو در سطح ملی منعقد شده است تا در جهت فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری در کنار منابع آبی مانند سد نوروزلو یا زرینه رود میاندوآب تسهیل شود و امیدواریم با همکاری آب منطقه‌ای آذربایجان غربی زمینه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کنیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: آماده ایم با تهیه  ساز و کار لازم برای بازدید عموم مردم از سد نوروزلو و جهت بهینه سازی محیط این سد به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار نماییم، که این کار در گرو همکاری امور آب است.

 

خبرنگار: علی غیور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سرمایه گذاری سرمایه گذاری بخش خصوصی صنایع دستی و گردشگری گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت گفت: سرمایه گذاران و فعالان عرصه تولید از افسران جنگ اقتصادی به شمار می روند که در این شرایط تحریمی با همه امکانات و توان در عرصه تولید حضور دارند.

استاندار قم بیان کرد: رویکرد مجموعه استان حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل مسیر سرمایه گذاری است که ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان قم به صورت مستمر جلسات خود را برگزار می کند و موضوعات مورد دغدغه فعالان اقتصادی دنبال می شود.

آقامیری اضافه کرد: بخش خصوصی ظرفیت و توانمندی خوبی در عرصه های مختلف اقتصادی دارد و ما بر این امر اعتقاد داریم و توجه به این بخش از برنامه های استانداری قم است.

وی ابراز کرد: دولت سیزدهم در عرصه رونق اقتصاد و حمایت از بخش تولید دغدغه جدی دارد و در طول دوره فعالیت این دولت شاهد این رویکرد بوده ایم.

وی تاکید کرد: ثبات اقتصادی از مهمترین عوامل شکوفایی و رونق بخش تولید است و در البته نباید از پرداخت مالیات فرار کرد و در عین حال اخذ مالیات باید از درآمدهای واقعی باشد.

کد خبر 6094280

دیگر خبرها

  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد