Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی اکسپرس، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس در واکنش به انتخاب بوریس جانسون به نخست وزیری این کشور اعلام کرد بوریس جانسون از حمایت مردم انگلیس برخوردار نیست.

جرمی کوربین در حساب توئیتری خود نوشت: بوریس جانسون موفق شد حمایت کمتر از صد هزار نفری که اعضای حزب محافظه کار را نمایندگی نمی‌کنند، با وعده کاهش مالیات برای افراد پولدار جلب کند و خود را به عنوان دوست بانکدار‌ها معرفی کرده و خواهان خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما او نتوانست از حمایت مردم کشورمان برخوردار گردد.

جرمی کوربین در ادامه نوشت: خروج بدون توافق یعنی کاهش اشتغال، قیمت‌های بالاتر در مغازه‌ها و خطر حراج خدمات سلامت همگانی به شرکت‌های آمریکایی در یک معامله لذت بخش با دونالد ترامپ.

وی همچنین با بیان درخواست برای برگزاری انتخابات عمومی به منظور انتخاب مستقیم نخست وزیر از سوی مردم نوشت: مردم کشور ما باید در یک انتخابات همگانی تصمیم بگیرند که چه کسی نخست وزیر شود؟

«آلکساندر بوریس دو ففل جانسون» امروز با کسب ۹۲ هزار رای به عنوان رئیس جدید حزب محافظه‌کار و نخست‌وزیر جدید انگلیس انتخاب شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مشهد در حمایت از پلیس برای اجرای طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ «نیکا شاکرمی»
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم