Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، زهره شریفی روز سه شنبه در جلسه بررسی تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان که با حضور کارشناسان دفتر اشتغال و همچنین مسئولان اعتبارات بانک های عامل استان برگزار شد، در خصوص شرایط اعطای این تسهیلات، اظهار داشت: چنانچه مددجویان بتوانند طبق بررسی های مددکاری با گذراندن دوره های حرفه آموزی رایگان، برای خود ایجاد شغل کنند می توانند به بهزیستی شهرستان های تابعه برای دریافت تسهیلات با کارمزد چهاردرصد مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از اعطای تسهیلات به مددجویان و حمایت های بعد از آن، اگر برای بهزیستی محرز شود که به خودکفایی رسیده اند، مستمری آنها قطع خواهد شد.

در ادامه معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان، یکی از اهداف سازمان بهزیستی را توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد شرایط اشتغال برای آنها عنوان کرد و گفت: بهزیستی در این راستا با کمک بانک های عامل استان سعی کرده این شرایط را برای مددجویان فراهم کند که با دریافت تسهیلات اشتغال زایی به خودکفایی برسند و از چرخه حمایت خارج شوند.
شهاب حسینی با بیان اینکه اشتغال زایی مددجویان می تواند تاثیر بسیاری در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد، افزود: بانک ها از پرداخت اقساط تسهیلات توسط مددجویان اطمینان داشته باشند، چرا که مبلغ ماهیانه مستمری مددجویان می تواند برای ضمانت در اختیار بانک ها قرار بگیرد.

۱۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در قالب ۶۳ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند که یک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز شبانه روزی بهزیستی قرار دارند.
نزدیک به پنج هزار نفر هم پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند.

۷۴۶۰/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مددجویان تسهیلات اشتغال کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی

امتداد - دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی این بانک به معرفی شدگان نهادهای حمایتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر سیدعباس حسینی با بیان این مطلب افزود: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، در دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

 

 

دکتر سید عباس حسینی با تأکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود. از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل