Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرعبداللهیان اقدام نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در تخریب خانه های متعلق به فلسطینی ها در قدس اشغالی را محکوم کرد و آن را جنایت جنگی دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «حسین امیرعبداللهیان» امروز (سه شنبه اول مرداد) اقدام نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در تخریب خانه های متعلق به فلسطینی ها در قدس اشغالی را بشدت محکوم کرد و آن را جنایت جنگی و در راستای سیاست های توسعه طلبانه و حمایت های مفرط و بدون عقلانیت دولت آمریکا از رژیم کودک کش صهیونیستی خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین سکوت معنی دار برخی از کشورهای عربی و اسلامی در قبال تجاوزات و طرح های توسعه طلبانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در بیت المقدس قبله اول مسلمین و محل معراج پیامبر اکرم (ص) را خجالت آور و آن را عامل مهمی در گستاخ شدن این رژیم توصیف کرد.

 

امیرعبداللهیان از ملت های اسلامی و آزادیخواه بویژه جوانان و زنان خواست که برای محکومیت اقدامات دولت غاصب قدس حضور قوی و پرحجمی در فضای مجازی و میادین داشته باشند.

 

وی همچنین سازمان های بین المللی و مدافع حقوق بشر، مجالس و گروه های مردم نهاد را دعوت کرد تا تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین بویژه تخریب محل سکونت آنها را بشدت محکوم و در جهت طرح این گونه جنایات جنگی در محاکم بین المللی اقدام کنند.

 

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه، به رژیم صهیونیستی هشدار داد که بی تردید در آینده نزدیک این رژیم و دولت آمریکا تاوان تجاوز به حقوق ملت فلسطین را خواهند داد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي شیراز اردبیل روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مناطق سیل زده امیرعبداللهیان مجلس فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فرانسه دانشجویان حامی فلسطین را متفرق کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، پلیس فرانسه دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را متفرق کرد.

پلیس فرانسه تحصن دانشجویان طرفدار فلسطین را در پاریس متفرق کرد.

با این حال دانشجویان معترض اعلام کردند به تحصن خود در دانشگاه ادامه می دهند. دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه خواستار محکومیت این رژیم و قطع روابط با آن شدند.

گزارش ها حاکی از آن است که دراین تجمع دانشجویانی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ در غزه حضور داشتند. این دانشجویان از رئیس‌جمهور فرانسه خواستند تا با فشار بر تل آویو برای آتش‌بس در غزه تلاش کند.

تجمعی اعتراضی هم در دانشگاه ساینس پو، که امانوئل ماکرون از آن فارغ التحصیل شده، برگزار شد.

کد خبر 6089230

دیگر خبرها

  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • پلیس فرانسه دانشجویان حامی فلسطین را متفرق کرد
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض