Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@23:49:37 GMT

سارقان احشام در بروجرد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۸۲۳۵

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مهدی پور غلامحسین روز چهارشنبه افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در شهرستان بروجرد موضوع بصورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه مشخص ش

که سارقان پس از شناسایی طعمه خود، از غفلت صاحب احشام استفاده کرده و با ربودن آنها بلافاصله از محل متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: بلافاصله با فعال کردن اکیپ گشت های انتظامی و تلاش های شبانه روزی، سارقان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و ۱۳ راس گوسفند سرقتی نیزکشف و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی گردید.

سرهنگ پور غلامحسین اضافه کرد: همچنین ماموران انتظامی بروجرد با توقیف یک دستگاه اتوبوس کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

وی اظهار داشت: برابر اعلام ماموران پلیس راه بروجرد حین کنترل خودرو های عبوری به یک اتوبوس مضنون که با هماهنگی مقام قضائی آن را توقیف کردند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی چهار دستگاه ماشین لباس شویی، مقادیر زیادی قطعات خودرو، یک دستگاه پشمک ساز، ۲۰۰ عدد تلمبه سه گوش، ۱۳ عدد کمپرسور کولر کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد یادآور شد: متخلف دستگیر و تحویل مراجع ذی صلاح شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سارقان احشام بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان