Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه بزرگ شدن بازار‌های بین المللی و صادرات یک نیاز اصلی برای توسعه واحد‌های صنعتی به شمار می‌رود، گفت: نام و نشان تجاری و یک برند معتبر کمک فراوانی به تسهیل امور در بازار‌های داخلی و خارجی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: در بازار رقابتی سال‌های اخیر و با پیشرفت شبکه‌های مجازی و فعالیت‌های تبلیغاتی برندسازی در استان خراسان رضوی رشد چشمگیری در میان واحد‌های صنعتی داشته و یکی از ارکان اصلی موفقیت کسب و کار‌های خرد، کوچک و متوسط بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: برندینگ به نوعی شناسنامه واحد صنعتی به شمار می‌رود و بزرگترین مزیت آن ایجاد اطمینان در ذهن ناخوداگاه مصرف کننده از کیفیت محصول مورد نظر است علاوه بر این استفاده از ظرفیت خالی سایر واحد‌های تولیدی (تولید بدون کارخانه) سبب حرکت بیشتر در بخش تولید شده که می‌تواند دستاورد بهتر برای استان باشد.

مهدی زاده افزود: در سال‌های اخیر واحد‌های صنعتی و تولیدی در زمینه برندسازی کار خود را شروع کردند و اکثر مدیران واحد‌های صنعتی و تولیدی به اهمیت آن در بازار‌های داخلی و خارجی پی برده‌اند و تلاش دارند تا فعالیت خود را گسترش دهند و سهم بازار خود را توسعه دهند، زیرا یک برند با ثبات سبب سودآوری و توسعه کسب و کار می‌شود که این امر و آگاهی مدیران با کمک و اقدام ارزشمند انجمن مدیران صنایع خراسان صورت گرفته است.

او ادامه داد: در حال حاضر بخش قابل توجهی از واحد‌های صنعتی استان برند هستند البته واحد‌های صنعتی استان باید موفق‌تر در این زمینه عمل کنند، زیرا استان ظرفیت‌های صادراتی فراوانی دارد، شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و تلاش برای شناساندن برند خود گواه این مسئله است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه حمایت از برند حمایت از کالای ایرانی است، گفت: ایجاد بستر اطلاعاتی و اطلاع‌رسانی مناسب، کمک به کاهش هزینه‌های تولید و در نتیجه کاهش قیمت تمام شده، کمک به افزایش کیفیت محصولات و ایجاد برند مادر به نام برند ایرانی می‌تواند در حمایت از برند‌ها بسیار موثر باشد.

مهدی زاده افزود: برند عامل اصلی شناخت محصول بوده که در درجه اول کیفیت محصول و سپس قیمت، آن را از دیگر برند‌ها متمایز می‌کند، برندسازی بخش اصلی کسب و کار است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت و هرچه در این راه با آگاهی قدم برداریم فرایند کسب و کار به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود و به اهداف خود در بازار‌های داخلی و خارجی به ویژه در بحث صادرات دست می‌یابیم.

انتهای پیام//ف. ح   برندینگ، شناسنامه واحد صنعتی به شمار می‌رود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان یزد با اشاره به صدور اخطار برای واحدهای آلاینده، از پلمب دو واحد شن و ماسه متخلف و آلاینده در یزد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سید رضا نورانیان صبح امروز در جریان بازدید از واحدهای شن و ماسه یزد اظهار داشت: بحث آلودگی هوا یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در این دولت به صورت جدی مورد توجه قرار دارد و اقدامات گسترده‌ای در زمینه مقابله با آن صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اعتراضاتی که مردم برخی از نقاط داشتند، نسبت به آلایندگی واحدهای شن و ماسه بود که در این زمینه بازدید‌های لازم با صدور تذکر از سوی همکاران ما انجام گرفت.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان یزد ادامه داد: در این راستا، تیم پایش با همکاری واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست یزد دو واحد آلاینده شن و ماسه را در جاده یزد بافق با حکم قضایی و همراهی ماموران پاسگاه انتظامی فهرج پلمپ کردند.

نورانیان با اشاره به اینکه به همین دو واحد هم پیش از پلمپ اخطارهای قانونی برای رفع آلودگی داده شده بود تصریح کرد: این واحدها علاوه بر اینکه در لیست صنایع آلاینده استان قرار داشتند و علی رغم اخطارها و مهلت‌های داده شده، اقدام اصلاحی مؤثری انجام نداده و آلودگی ذرات آنها استمرار داشته است.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای آلاینده حتما باید نسبت به کاهش و رفع آلودگی اقدام لازم را انجام دهند گفت: با انجام این دو مورد پلمپ، تا رفع کامل آلایندگی از ادامه فعالیت واحدهای مذکور جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • صادرات ۴.۱ میلیارد دلاری نفت/ تراز تجاری مثبت شد