Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران اصغری از امضای تفاهم نامه همکاری در راستای توسعه کسب و کارهای فضاپایه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران صبح امروز در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: این تفاهم نامه با اهدافی از قبیل ایجاد نهادی با عنوان "مرکز توسعه کسب و کارهای فضاپایه" جهت افزایش استفاده از زیرساختهای فناوری اطلاعات در حوزه‌ های مرتبط و همچنین افزایش تولیدات محتوایی برای بهره گیری از توان فنی و تخصصی نیروهای جوان فارغ‌ التحصیل دانشگاه منعقد گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  فراهم آوردن بستر همگرایی، تعامل موثر و مشارکت هم افزایی طرفین در راستای ایجاد اشتغال پایدار و همچنین اجرای سیاستهای کلان نظام در رسته‌ی فناوری اطلاعات و خدمتگزاری به فعالان حوزه فناوری اطلاعات ذیل برنامه توسعه کسب¬وکار و اشتغال پایدار (تکاپو) نیز از دیگر اهداف مهم این تفاهم نامه می باشد.

اصغری مهمترین هدف انعقاد این تفاهم نامه را گسترش استارت آپهای موفق در کسب و کارهای فضا پایه دانست و افزود: یکی از مهم ترین اهداف این اقدام مهم، تنظیم چارچوب همکاری در زمینه توسعه فناوری اطلاعات و بهره برداری مناسب از نیروی کار انسانی دانش‌آموخته و افزایش تعامل جهت گسترش استارت آپهای موفق جهت تولید محتوای دیجیتال با اجرای پروژه های کاربردی و تجاری ، ذیل برنامه های عملیاتی طراحی شده توسط کارگزار توسعه رسته ی فناوری اطلاعات طرح تکاپو در استان با هدف توسعه و ایجاد اشتغال پایدار می‌باشد.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان مازندران خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این تفاهم نامه بتوانیم زمینه ایجاد اشتغال مطلوب برای فارغ التحصیلان حوزه فناوری اطلاعات در زمینه تولیدات نرم افزارهای کاربردی تحت اینترنت در فضای ابری و سایر زمینه های مرتبط گام مهمی برداریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در پایان گفت: استان مازندران از ظرفیت بسیار خوبی در زمینه فناوری اطلاعات برخوردار است و توانمند شدن فارغ التحصیلان این حوزه از ضروریات می باشد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اشتغال ایجاد اشتغال فناوری اطلاعات کار و رفاه اجتماعی نیروی کار قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، بابک سوری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع فعالان ict کردستان که با حضور معاون وزیر ارتباطات در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۶۰ شرکت استان از خانواده ارتباطات و فناوری اطلاعات است و شرکت‌هایی که در این زمینه کار می‌کنند باید بتوانند ماحصل دستاوردهای خود را به صنعت، عملیات و ورود محصولات فیزیکی در استان تزریق کنند.

وی بیان کرد: تولید نرم افزار در استان خوب است اما باید کارهای شرکت‌های فناوری اطلاعات در حوزه صنعت کاربرد خود را نشان دهد و به افزایش محصول و تولید خدمات منجر شود.

سوری خاطرنشان کرد: روزانه پیگیر بهبود فیزیکی زیرساخت‌های فیزیکی که بیشتر تأمین مکان است هستیم و تلاش خود را در این راستا بکار می بریم.

وی کمبود تسهیلات، حمایت مالی و سایر مشکلات مطرح شده توسط شرکت‌های فناوری اطلاعات در این جلسه را درست دانست و بیان کرد: باید شرکت‌ها نوآوری و خلاقیت به خرج دهند تا کارهای خلاقانه داشته باشند.

رئیس پارک علم و فناوری کردستان عنوان کرد: ماهیت نوآوری در کار شرکت‌های فناوری باید دنبال شود و فکرهای متفاوت ارائه شود تا شاهد پیشرفت این شرکت‌ها در استان باشیم.

سوری اضافه کرد: افزایش امکانات و کاهش مشکلات هدف ماست و پیگیر این موارد در استان هستیم.

کد خبر 6087574

دیگر خبرها

  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود