Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها مسئولان استان مازندران به خصوص استاندار محترم؛ در تکاپو هستند تا مجموعه عظیم چوب و کاغذ مازندران بر بحران های موجود فائق آمده و به روزهای خوش گذشته بازگردد.

برگزاری جلسه ستاد تسهیل با محوریت رفع مشکلات این کارخانه در هفته های اخیر و نشست با معاون اول رئیس جمهوری و تاکید جناب جهانگیری بر رفع مشکلات بزرگ ترین و قدیمی ترین تولید کننده انواع کاغذ در کشور و مکلف شدن 4 وزیر کابینه دولت تدبیر و امید برای گره گشایی از مشکلات این مجموعه دلایل متقن و محکمی هستند که دولت عزم خود را جزم نموده تا کارخانه ها و صنعت از بحران خارج شده و تولید و اشتغال در جای جای کشورمان جان تازه ای به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارخانه عظیمی همچون چوب و کاغذ مازندران که از افتخارات عرصه تولید و اشتغال در استان به شمار می آید اگر چه در دوران سخت تحریم ها با مشکلات جدی مواجه گشته اما حقیقت آن است که تحریم های خودی و داخلی و سوء مدیریت های گذشته بیش از عوامل خارجی این واحد تولیدی را رنج داده که در اینجا مجال پرداختن به این مشکلات نیست.

اختصاص 10 میلیون دلار ارز نیمایی برای پوشش مشکلات و تامین مواد اولیه و مکلف شدن چند وزیر کابینه دکتر روحانی برای گره گشایی از مشکلات چوب و کاغذ مازندران و قول مساعد مدیران این واحد برای بازگشتن به حالت عادی این شرکت تا یک ماه آینده اخبارخوشی هستند که از نشست مشترک معاون اول رئیس جمهوری ، وزیران اقتصادی دولت و مدیران کارخانه و استاندار به گوش می رسد و امید می رود مشکلات گریبان واحد بزرگ تولید کننده کاغذ مازندران و کشور را رها کرده و بار دیگر نوای خوش تولید و اشتغال از این واحد به گوش رسیده و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ سال، سال رونق تولید و شکوفایی اقتصاد کشور باشد.

این روزها بحث ساماندهی سواحل ؛ پسماندها؛ مناطق آزاد و... به طورجدی در دستور کار مدیران استانداری مازندران است.

و از جناب حسین زادگان؛ استاندار محترم مازندران انتظار داریم همانگونه که با جدیت مشکل کارخانه چوب و کاغذ را به سطح دولت کشانده و مصوبات خوبی را کسب کردند؛ در مورد سایر معضلات استان نیز با جدیت وارد عمل شده و استان مستعد و پرظرفیت مازندران را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهند.

خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خوشنود باشی و ما رستگار

محمد درخشنده

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارز استان مازندران دلار تحریم ها چوب و کاغذ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایند‌های قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحد‌های تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آنها جلوگیری شد.

دیگر خبرها

  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد
  • جهش تولید در بخش کشاورزی با دانش بنیانی محقق می شود
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است