Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در بخش بانوان با شرکت ورزشکارانی از استان های سراسر کشور که از صبح دوشنبه ۳۱ تیرماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب آغاز شده بود، عصر روز سه شنبه 1 مرداد ماه با نایب قهرمانی تیم خراسان رضوی با 3 طلا، 8 نقره و 1 برنز به پایان رسید.

تیم گلستان به عنوان قهرمانی رسید و تیم تهران الف نیز در جایگاه سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات در ۱۰۰متر بامانع، فائزه آشور پور و در 100 متر، فائزه نسایی به مقام دوم دست یافتند.

در ماده 4 در 100 متر امدادی نیز تیم استان به مقام قهرمانی دست یافت، همچنین در 400 متر با مانع، جمیله سیفی مقام دوم را از آن خود کرد.

تکتم دستاربندان در 400 متر و 800 متر به ترتیب نایب قهرمان و قهرمان شد، همچنین سمیرا خداترس در 1500 متر و 3000 متر با مانع به مقام دوم رسید.

در  ۲۰۰ متر، فائزه نسایی، در هفتگانه، سمیرا خجسته رتبه دوم را کسب کردند و در پرش با نیزه، سارا رحیم خان کریمی مدال برنز را بر گردن آویخت.

در 4 در 400 متر امدادی نیز تیم خراسان رضوی با رکورد 4:05.50 به مقام قهرمانی دست یافت.

گفتنی است؛ مراسم اهدای مدال و کاپ تیم های برتر با حضور مجید کیهانی، رییس فدراسیون، هاشم صیامی دبیرکل فدراسیون و سایر مسئولین برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب خراسان رضوی دوومیدانی عنوان قهرمانی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد