Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:34:18 GMT

مشکلی در توزیع لاستیک خودرو در قم وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۴۳۷۰

مشکلی در توزیع لاستیک خودرو در قم وجود ندارد

ابوالفضل جمالی روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی در تالار امام رضا (ع) فرمانداری اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل فصل برداشت محصول و همچنین انباشته شدن بار در گمرکات و مبادی ورودی کشور لاستیک خودروها بدون هیچ مشکلی در اختیار رانندگان قرار داده می‌شود.
وی بیان داشت: راهداری توزیع کننده لاستیک و مسئولیت تأمین آن نیز با صنعت، معدن و تجارت است و هم اکنون در استان لاستیک جز در برخی اندازه‌ها به فراوانی یافت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری قم همچنین با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای ایام اربعین گفت: برای این ایام نیز حواله لاستیک به رانندگانی که در انتقال بار و اعزام زائران مشارکت دارند، واگذار خواهد شد.
جمالی با بیان اینکه ظرفیت حمل و نقل قم محدود است، گفت: در برخی مواقع مانند ایام اربعین با هجوم گسترده مسافران مواجه می‌شویم، و به علت کاهش تعداد اتوبوس و مینی بوس نمی‌توانیم به رانندگان مجوز دربستی بدهیم.
درحال حاضر بیش از سه هزار کامیون درقم فعال می‌باشد.
۶۷۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری شامل ۲۴۹ دستگاه اتوبوس، ۲۲۵ دستگاه مینی بوس و ۱۹۶ دستگاه سواری نیز در این استان فعالیت دارد.

صدور پروانه خروج موقت برای کامیون‌ها در ایام اربعین

مدیرکل گمرکات قم نیز در این جلسه اظهار کرد: در ایام اربعین سال ۹۷ برای یک هزار و ۴۰۰ دستگاه خودروی سواری، کامیون، مینی بوس و اتوبوس پروانه خروج موقت از داخل استان به مقصد عراق صادر شد و با توجه به اینکه این مجوزها بلند مدت می‌باشد و از یک ماه تا یک سال قابلیت تمدید دارند، پیشنهاد می‌شود رانندگان وسایل نقلیه از هم اکنون برای تنظیم گواهی خروج اقدام کنند.
محمد خلیلی خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهم نامه گمرکات کشور و وزارت کشور در حالت عادی صادرات کالاهای اساسی ممنوع است و اظهار نامه‌ای که تنظیم می‌شود نیز اگر ارزش کالا داشته باشد رانندگان باید یک تعهدنامه ارزی بسپارند.
وی افرود: برای جلوگیری از هر گونه مشکل برای خروج خودروها در ایام اربعین، ستاد مرکزی اربعین لیستی از کالاهایی که قرار است به کشور عراق منتقل شود را تهیه، و گمرک مهران نیز بر اساس آن اظهار نامه‌ای که ارزش کالا نداشته باشد را صادر می‌کند، از این رو پیشنهاد می‌شود امسال کامیون‌ها و خودروهایی سنگینی که قصد عزیمت به عراق را دارند، در قم بارگیری شده و پروانه خروج موقت آنها صادر شود.
۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در این حادثه که ساعتی پیش در آزاد راه قزوین به زنجان بعد از عوارضی شماره 2 رخ داد، 3 نفر مصدوم شدند.   سرهنگ ذاکری منش افزود: این تصادف موجب ترافیک در این محور شد.   علت حادثه در دست بررسی است.    

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد