Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@05:16:19 GMT

۱۰ موزه دفاع مقدس همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۴۶۴۹

۱۰ موزه دفاع مقدس همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور امروز،‌ 2 مردادماه در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه موزه دفاع مقدس استان گیلان در رشت، اظهار کرد:‌ در حال حاضر 15 موزه دفاع مقدس در 15 استان داریم و در همه استان‌ها پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه 10 موزه دفاع مقدس در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد:‌ موزه دفاع مقدس در استان‌های باقی مانده یا در حال طراحی و یا در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیلان از جمله استان‌هایی است که موزه دفاع مقدس آن در حال اجراست.

رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس ضمن قدردانی از استانداری و نماینده ولی‌فقیه در استان، شهرداری رشت و نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه سپاه قدس گیلان، اظهار کرد:‌ با همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها موزه دفاع مقدس گیلان به عنوان یک اقدام فرهنگی به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

کارگر با اشاره به عقب‌ماندگی گیلان نسبت به استان‌های هم‌تراز خود در امر موزه دفاع مقدس، بیان کرد:‌ نیازمند مساعدت شهرداری و اعضای شورای شهر رشت هستیم، زیرا این مجموعه فرهنگی جزو لوازم شهر رشت و استان گیلان است.

وی با بیان اینکه استان گیلان هشت‌هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، متذکر شد:‌ گیلانیان چه در دوران انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و امروز در عرصه دفاع از حرم و دفاع از وطن جزو پیشتازان بوده‌اند و لذا موزه دفاع مقدس حق گیلان  است.

رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خواستار رفع عقب‌ماندگی گیلان و سرعت بخشیدن به روند اجرایی پروژه مذکور شد و اظهار کرد: افق ما این است که سال 1400 موزه دفاع مقدس گیلان به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا گیلان موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استقرار نیروهای صهیونیست در قدس همزمان با شنبه مقدس مسیحیان