Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ولایتی رئیس هیأت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با مدیران و معاونان هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و در خصوص فعالیت ها و اقدامات مهم و بنیادین موضوعاتی را مطرح کرد.

در ابتدای جلسه موید رئیس دفتر هیات موسس و امنا دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی از برنامه ها و فعالیت انجام شده و همچنین از برنامه های در دست اقدام ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ولایتی رئیس هیأت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامیدر این دیدار صمیمانه ضمن تشکر از همکاری های ارزشمند کلیه مدیران، معاونان و کارکنان دفتر هیات موسس و هیات امنا، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه ای است که مشابه آن در دیگر نقاط وجود ندارد. میزان ارتقاء سطح علمی کشور و ملت ایران در مقایسه با کشورهای دیگر در سطح بسیار بالایی قرار دارد و دلیل آن تمایل و علاقه مندی مردم در تحصیلات علمی است که در این‌ میان نقش دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

دکتر ولایتی افزود: نفس تاسیس دانشگاه آزاد که با رضایت حضرت امام خمینی (ره) بوده و از بیانات مقام معظم رهبری هم در این راستا استفاده شده یک اقدام مثبت است و بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است و زمینه برای گذراندن تحصیلات در سطوح مختلف در نظام آموزش عالی وجود دارد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر رعایت و نظارت بر مسائل فرهنگی و ارتقاء کیفی در آموزش و پژوهش و توجه و تحول در موضوعات فرهنگی دانشگاه افزود: این دانشگاه پسوند اسلامی دارد و باید در عرف و هنجارها، مورد توجه قرار داشته باشد و حوزه فرهنگی و اسلامی باید عمیق باشد که الحمدالله اهتمام لازم در این زمینه وجود دارد.

دکتر ولایتی در ادامه افزود: مسائل اعتقادی و فرهنگی باید مورد توجه همه مسئولان، کارکنان و مرتبطان با دانشگاه باشد و همواره باید نگاه رو به جلو داشته باشیم.

رئیس هیأت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد حوزه علوم انسانی تصریح کرد: حوزه علوم انسانی بسیار مهم است و باید در این زمینه کار عمیق و گسترده ای انجام شود و این موضوع با حضور دکتر خسرو پناه محقق شده که بسیار مهم و مثمرثمر است.

دکتر ولایتی افزود: باید در این حوزه کار کرد و نباید رشته های علوم انسانی، مروج فرهنگ غربی باشد و نظارت بر کیفیت علم و فرهنگ به صورت جدی دنبال گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه هیات موسس و امنا که هر دو در یک قالب انجام وظیفه می کنند بسیار حساس و در بعد نظارتی مهم است و باید در هماهنگی کامل و برنامه ریزی روند اقدامات پیگیری گردد.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش (GETEX ۲۰۲۴) که با حضور بیش از ۱۵۰ دانشگاه و مؤسسه علمی معتبر از ۳۲ کشور دنیا ازجمله کشور‌های روسیه، هند، آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه، امارات، اسپانیا و چین که در شهر دبی کشور امارات برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان تنها نماینده ایران، دستاورد‌های سرآمد خود را به بازدیدکنندگان از سراسر دنیا ارائه کرد.

در همین ارتباط، نمایندگان اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با هدف ارتقای جایگاه بین‌المللی دانشگاه با معرفی آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های این واحد دانشگاهی به دانش‌آموزان و دانشجویان غیر ایرانی حاضر در نمایشگاه، مذاکرات سازنده‌ای با دانشگاه‌های حاضر برای عقد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه انجام تحقیقات علمی مشترک، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت آموزشی و پژوهشی و تبادل دانشجو داشتند. همچنین با چندین مؤسسه بین‌المللی اعزام دانشجو برای تحصیل متقاضیان غیر ایرانی در واحد نجف‌آباد مذاکرات مختلفی صورت پذیرفت.

در این رویداد بین‌المللی، مسئولان مختلف کشور امارات با حضور در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی از آخرین توانمندی‌های دانشگاه توسط نمایندگان حاضر در غرفه مطلع شدند. 

به گزاش آنا،‌ در این نمایشگاه، ۹ واحد دانشگاهی نجف‌آباد، امارات، مشهد، اصفهان، اهواز، علوم پزشکی، قزوین، تهران جنوب و علوم و تحقیقات به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای جایزه البرز به پدر ماهواره ایران و پدر پیوند کبد
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • طهرانچی: معماران دانشگاه آزاداسلامی پروژه مسکن دانشگاه را طراحی می‌کنند
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش