Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@03:04:53 GMT

انگلیس: از برجام خارج نمی‌شویم

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۷۳۰۷

انگلیس اعلام کرد: با وجود تشدید بحران حوادث پیرامون نفتکش‌ها با ایران، از توافقنامه هسته‌ای خارج نمی‌شود.

به گزارش ایبنا به نقل از ای‌پی، وزارت امور خارجه انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که بریتانیا با وجود تنش با ایران، از برجام خارج نمی شود. وزارت امور خارجه انگلیس همچنین تاکید کرد که قصد دارند با روش های دیپلماتیک نسبت به آزادسازی کشتی stena impero  اقدام کنند، نفتکشی که در روز ۱۹ ژوئیه در آب های ایران توقیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل این حوادث، ایالات متحده اعلام کرده که ائتلاف بین المللی برای حفاظت از ناوگان های بین المللی در تنگه هرمز ایجاد خواهد هر چند که مسکو از این ایده پشتیبانی نمی‌کند.

در طی ماه گذشته به دلیل توقیف یک کشتی ایرانی در جبل الطارق و همچنین توقیف نفت کش بریتانیا در تنگه هرمز توسط ایران، بحران در خلیج فارس وارد مرحله جدیدی شده است. پیش از این روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که عصر روز جمعه، ۲۸ تیر، یک فروند نفتکش انگلیسی با نام  stena impero  هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انگلیس نفتکش برجام جبل الطارق سکه ثامن کریمی قدوسی مزدک میرزایی استخراج بیت کوین کارت سوخت معصومه ابتکار مدیران دو تابعیتی بوریس جانسون محسن پهلوان علیرضا خمسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر؛ جزیره تماماً ایرانی بوموسی یکی از جزایر سه گانه خلیج‌فارس است که امارات متحده عربی نسبت به آن ادعاهایی واهی دارد بر همین اساس دولت تلاش دارد تا با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و حمل و نقلی این جزیره حضور گردشگران و رفت و آمد به این جزیره را تسهیل کند.

قطعاً اولین پیش‌نیاز برای تحقق این هدف احداث اسکله است که سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6097417

دیگر خبرها

  • بنگاه دروغ پراکنی انگلیس
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق