Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@02:39:14 GMT

صالحی امیری: امنیت عراق، امنیت ایران است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۷۸۹۵

رییس کمیته ملی المپیک خطاب به وزیر ورزش عراق گفت: امنیت عراق امنیت ایران است و عراق را دوست و برادر خود می‌دانیم.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رضا صالحی امیری روز چهارشنبه در نشست مشترک فدراسیون‌های ورزشی که با حضور وزیر ورزش عراق در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، گفت: انسجام در جامعه ورزش ایران با محوریت وزیر ورزش قوی‌تر از گذشته حاکم است و همه کسانی که در این جا حضور دارند اراده مستحکم و انگیزه بالایی برای درخشش ورزش کشور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ورزش قهرمانی در مسیر توسعه بلند قرار گرفته است. والیبال ما در عرصه‌های جهانی درخشید و حریفان قدرتمندی را پشت سر گذشت. شمشیربازی برای نخستین بار رتبه جهانی را کسب کرد و کاراته یکی از مدعیان ما در کسب سکوی توکیو خواهد بود. هاکی در عرصه آسیایی به جایگاه بلندی دست پیدا کرده است و دانشجویان ما در یونیورسیاد سکو‌های بزرگی را فتح کردند. همچنین کارگران در اسپانیا مدال‌ها را درو کردند. هر کدام از این روسای ورزشی تاریخ ورزش ایران هستند که با اراده محکم به سمت سکو‌های ٢٠٢٠ حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: در ورزش زنان هم میسر توسعه در حال طی شدن است و در ایران تبعیض جنسیتی هم وجود ندارد ما افتخارات بزرگ جهانی را توسط زنان کسب کردیم.

رئیس کمیته المپیک گفت: عراق کشور دوست و برادر ماست، امنیت عراق امنیت ماست و پیروزی و شکست عراق پیروزی و شکست ماست. ما اراده کردیم که در کنار شما باشیم.

احمد ریاض وزیر جدید ورزش عراق برای بازدید از اماکن ورزشی ورزشی ایران و دیدار با مقام‌های ارشد ورزش کشور امروز به تهران سفر کرد و روز جمعه به بغداد باز می‌گردد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک وزیر ورزش عراق فدراسیون های ورزشی والیبال سکه ثامن کریمی قدوسی مزدک میرزایی استخراج بیت کوین کارت سوخت معصومه ابتکار مدیران دو تابعیتی بوریس جانسون محسن پهلوان علیرضا خمسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش