Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@20:29:50 GMT

جزئیات دیدار دکتر صالحی امیری با وزیر ورزش عراق

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۰۲۳۵

جزئیات دیدار دکتر صالحی امیری با وزیر ورزش عراق

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از  روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نشست که با حضور قراخانلو،سجادی،سعیدی،فخری،نیک بین و هیات همراه وزیر ورزش عراق برگزار شد، رییس کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به وزیر ورزش عراق و هیات همراه ابراز داشت:بدون تردید ورزش می تواند عامل همبستگی و نشاط بین مردم گردد و کشور عراق پتانسیل بالایی در ورزش داشته و عراق می تواند در حوزه کشورهای عربی،آسیایی و جهانی بخوبی بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد:رابطه دو ملت و دو دولت ایران و عراق بسیار عالی بوده و در زمینه ورزش ظرفیت همکاری و تعامل ورزش ایران و عراق بسیار بیشتر از شرایط فعلی است و دو کشور می بایست تعاملات خود را در ورزش افزایش دهند و تمامی 53 فدراسیون ایران برای هرگونه همکاری و تعامل با فدراسیون های ورزشی عراق آماده بوده تا جامعه ورزش دو کشور از تجربیات و دانش یکدیگر در زمینه های مختلف بهره ببرند و کمیته در این زمینه در کنار وزارت ورزش و جوانان است.
صالحی امیری خاطر نشان کرد:در حال حاضر تعدادی از فدراسیونهای ورزشی ما تفاهمنامه های همکاری خوبی با فدراسیونهای ورزشی عراق دارند ولی این تفاهمنامه ها باید عملیاتی شود تا با برگزاری اردوهای مشترک و حضور در تورنمنتهای همدیگر و تبادل مربی و کارشناس در راستای ارتقا ورزش یکدیگر کمک کنند.

همچنین احمد ریاض طالب وزیر ورزش عراق ضمن ابراز خوشحالی از سفر به ایران و دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک ابراز داشت:هدف از سفر به ایران تقویت مناسبات ورزشی دو کشور دوست و برادرایران و عراق بوده تا با برنامه ریزی مناسبات ورزشی دو کشور بسیار بیشتر از وضعیت فعلی شود و اگر موانعی در این زمینه وجود دارد برطرف شود.
وی ادامه داد:در آینده ای نزدیک شاهد روابط ورزشی عمیق و گسترده ای بین دو کشور ایران و عراق خواهیم بود و تجربیات ایران در ورزش حرفه ای می تواند به ما کمک کند.
گفتنی است در حاشیه  این دیدار وزیر ورزش عراق و هیات همراه از موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک بازدید بعمل آوردند که بسیار مورد توجه اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موریس موتو پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه پنجم اردیبهشت وارد تهران شد.   وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.   نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت ۹:۳۰ دقیقه یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی کشورمان به سوال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.   قبلا زمان این نشست ساعت ۹ اعلام شده بود که به دلیل برنامه کاری کمیته ملی المپیک با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۹:۳۰ شروع خواهد شد.   رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است