Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@16:53:38 GMT

تشکیل کمیته برای تکمیل باغ‌موزه دفاع‌مقدس زنجان

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۱۱۷۲

تشکیل کمیته برای تکمیل باغ‌موزه دفاع‌مقدس زنجان


استاندار زنجان نسبت به تشکیل کمیته برای تکمیل مرکز فرهنگی و باغ‌موزه دفاع‌مقدس استان تاکید کرد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی عصر امروز در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان، اظهار کرد: از زمان کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس استان زمان زیادی سپری شده اما پس از سال‌ها هنوز این پروژه تکمیل نشده و به بهره‌برداری نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسئول به تشکیل کمیته‌ای از دستگاه‌های ذی‌ربط تاکید کرد و گفت: باید این کمیته مشکلات پروژه مرکز فرهنگی و باغ‌موزه دفاع‌مقدس را پیگیری و سهم بخش خصوصی را در اجرای آن لحاظ کنند و وظایف هر یک از دستگاه‌ها مشخص شود.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اعتبارات زیادی برای تکمیل این پروژه نیاز است، تصریح کرد: برای اینکه این پروژه به نتیجه برسد، جلسات کمیته باید به صورت منظم و عملیاتی تشکیل شده و مراحل ادامه کار، اولویت‌بندی و مرحله‌بندی شود.

 

وی به عزم جدی مسئولان برای پیشرفت پروژه تاکید کرد و افزود: با پیشبرد مطلوب اقدامات، می‌توان با ارائه گزارش پیشرفت به سازمان‌های مرکزی از طریق آن‌ها نیز پیگیر جذب اعتبارات بعدی شد.

 

حقیقی یادآور شد: این مرکز، یکی از پروژه‌هایی است که در برنامه بازدید معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به استان زنجان قرار دارد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه عنوان کرد: پروژه باغ‌موزه از طرح‌های ملی به‌شمار می‌رود که بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آن نیاز است.

 

شهرام طهماسبی با اشاره به اینکه با جذب اعتبارات ملی، می‌توان به پیشرفت این پروژه سرعت بخشید، ادامه داد: می‌توان علاوه بر اعتبارات نقدی، از خدمات و زیرساخت‌های سایر دستگاه‌ها نیز در اجرای پروژه استفاده کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در صورت تحویل منطقه گاوازنگ به شهرداری، این منطقه جزو فضای شهر زنجان محسوب شده و می‌توان به سمتی رفت که بخشی از عمران و مبلمان شهری از این محل تامین شود.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بخش خصوصی دفاع مقدس سازمان برنامه و بودجه موزه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی با پرواز هواپیمایی ایران ایر وارد اهواز شد.

در مراسم استقبال از این شهیدان خانواده معظم شهدا، فرماندهان انتظامی و مسئولان استان خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6094177

دیگر خبرها

  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • کلاس این آقا معلم در مدرسه تشکیل نمی شود
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز