Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: سه روز از پایان کار شهردار بجنورد و بازنشستگی او گذشته و شورای شهر هنوز تکلیف شهرداری را مشخص نکرده است. ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

سید محسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد٬ اظهار داشت: با توجه به نامه روح‌الله براتیان مبنی بر اعلام بازنشستگی در پایان تیرماه و لزوم تعیین تکلیف وضعیت شهرداری بجنورد٬ امروز جلسه غیرعلنی برای انتخاب سرپرست یا شهردار جدید برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که شهردار قبلی بچنورد از 31 تیر بازنشست بوده و تمام انجام امور اداری شهرداری در روزهای گذشته غیرقانونی بوده است.

استعفا یا عزل؛ حاشیه‌های ادامه‌دار شهرداری بجنورد و چند سئوال بی‌پاسخ‌شهرداری بجنورد و دستگاه‌های اجرایی تکلیف‌ گلستان شهر را مشخص کنندبدقولی دولت در اختصاص سهمیه قیر شهرداری بجنورد؛ اعضای شورا کار پوپولیستی نکنند

وی افزود: در جلسه غیرعلنی امروز که به صورت غیرمعمول اطلاع‌رسانی و برگزار شد٬ برخی از اعضای شورا بر سرپرستی معاون خدمات شهری بر شهرداری بجنورد تاکید داشتند ولی استدلال ما این بود که با توجه به مشغله این معاونت٬ یک فرد جوان و با شجاعت در مسند کار قرار گیرد.

موسوی ادامه داد: استدلال سه نفر از اعضای شورا بر این بود که با توجه به برخی از ویژگی‌های جلسه امروز٬ جلسه فاقد وجاهت قانونی بود و ما ببه دلیل عدم تفاهم جلسه را ترک کردیم. بنابراین با غیبت ما و رئیس‌ شورا جلسه از اکثریت افتاد و هر تصممی در این جلسه اخذ شده غیرقانونی است.

در جلسه غیرعلنی شورای شهر با ترک جلسه توسط 3 تن از اعضاء آقایان موسوی، دلیریان و باغچقی و غیبت رئیس شورا با رای گیری غیرمعمول، خاکشور به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شده است.

موسوی افزود: از 31 تیر 98 تا 3 مرداد شهرداری بدون مدیر اداره می‌شد و اعضاء شورا از این موضوع خبر نداشتند. بنا به تبصره 2 ماده 33 آیین نامه داخلی شوراهای اسلامی شهر بجنورد، انتخاب خاکشور فاقد وجاهت قانونی است. همچنین ابهاماتی در بازنشستگی براتیان وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در تبیین ابهامات بازنشستگی شهردار بجنورد٬ تصریح کرد: اگر بنا بر رفتن براتیان بود چرا زمانی که قانون منع بکارگیری بازنشستگان مطرح شد(مرداد 97) او همراه با خباز و شهردار تهران از سمت کنارگیری نکرد؟ چرا باید جلسه فوق العاده بدون رعایت آیین نامه داخلی شورا برگزار شود؟ براتیان 31تیرماه اعلام پایان خدمت کرده است حال چرا باید در 3 مرداد جلسه فوق العاده برگزار شود؟ در این سه روز چه کسی مسولیت شهرداری را بر عهده داشته است؟

با این حال زهرا هاشمی عضو شورای شهر بجنورد نیز در پایان این جلسه به خبرنگار تسنیم گفت: در این جلسه محمد مهدی خاکشور معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد به‌عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شده است.

انتهای پیام/ ع

R7719/P1494/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اعضای شورای اجرایی برگزار شد، وضعیت هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر مصوبات جلسات ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شورای اجرایی و آئین نامه بند (ج) تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ آئین نامه مربوطه بررسی شد.

همچنین وضعیت اجرا و آسیب شناسی پروژه‌های پیشران دولت هوشمند که در جلسه ۲۶ شورای اجرایی تصویب شده است مورد واکاوی قرار گرفت.

اعضای کمیسیون راهبردی اهم توجه به متناسب سازی برنامه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال دولت با استعدادهای ساختاری و سرمایه انسانی دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه و تصمیم‌گیری در جلسه ۲۷ ام شورا تاکید داشتند.

کد خبر 6095039 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟