Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از فرآیند تعمیر و ساخت ۱۸ پروژه آموزشی در ناحیه ۴ اهواز در بخش های مرکزی بامدژ و الهایی بازدید کرد.  

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، صبح امروز پنجشنبه ۳ مردادماه، سید جواد حسینی از فرآیند تعمیر و ساخت ۱۸ پروژه آموزشی در بامدژ و الهایی واقع در بخش مرکزی اهواز که با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در حال انجام است، به صورت نمادین بازدید نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از این پروژه ها ۹ پروژه به ساخت واحدهای آموزشی با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال و ۹ پروژه به تعمیر فضاهای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اختصاص دارد که ۵۰۰ میلیارد ریال آن از  محل اعتبارات شرکت نفت به  تعمیر و تجهیز مدارس استان اختصاص یافته است.

لازم به ذکر است، دبیرستان ۶ کلاسه غدیر خم بامدژ با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال، تعمیر و تجهیز دبستان بنیاد ۱۵ خرداد بامدژ با اعتبار۳ میلیارد ریال، تعمیر و تجهیز مدرسه شهید بخارایی روستای سید معن با اعتبار ۳ میلیارد ریال  و تعمیر و تجهیز دبستان شهدای راه آهن روستای سید ظاهر با اعتبار ۳ میلیارد ریال بخشی از این پروژه هاست.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آموزش و پرورش راه آهن روابط عمومی مدرسه وزارت آموزش و پرورش قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهنام عسکرپور گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع در نامه دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

عسکرپور ادامه داد: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

دیگر خبرها

  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب