Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، معاونت غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در بازرسی‌های انجام شده که از سوی اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل، معاونت غذا و دارو و بازرسین اداره ورزش و جوانان استان همدان از سطح باشگاه‌های ورزشی انجام شد.

ایرج خدادای افزود: هدف از این بازرسی‌های دوره‌ای را پیشگری و برخورد با فروش هرگونه دارو ومکمل‌های ورزشی در سطح باشگاه‌ها دانست و اظهار داشت: مکمل ها‌ی ورزشی قاچاق اکثرا آلوده به مواد تقلبی غیر مجاز ومخدر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس دارویی اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی سنتی ومکمل‌های معاونت غذا و دارو در ادامه گفت: مکمل‌های قاچاق که در سطح باشگاه‌های ورزشی، فضای مجازی، فروش اینترنتی رسانه های غیر مجاز فروش  و ماهواره عرضه می گردد که تهدید کننده سلامت افراد به خصوص قشر جوانان جامعه است.

نگار مهری در ادامه خاطر نشان کرد: از مهم‌ترین عوارض مصرف مکمل‌های ورزشی قاچاق می‌توان به بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری صرع و فشارخون نارسایی کلیوی وکبدی اشاره کرد.
انتهای پیام /م

۲۹ هزار قلم انواع دارو ومکمل‌های قاچاق در همدان کشف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا زارعی با اعلام این خبر گفت: مأمورین پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کشنده که در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا خودرو نفتکش متوقف و در بررسی از آن مشخص شد کامیون فوق حامل فرآورده نفتی است که در خصوص آن توسط راننده هیچ گونه مدارک قانونی ارائه نشد.

جانشین انتظامی استان افزود: در این رابطه نفتکش موصوف توقیف و مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوزهای لازم به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف و راننده دستگیر که پرونده آن در مراجع قضائی در حال رسیدگی است.

کد خبر 6095252

دیگر خبرها

  • مکمل‌های ورزشی فقط باید در داروخانه‌ها عرضه شود
  • عرضه مکمل‌های ورزشی تنها از طریق داروخانه‌ها مجاز است
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو