Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از پرداخت ۱۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان در روستاهای استان خبر داد. ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سعید مازندرانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در بخش اشتغال روستایی یک‌هزار و 218 طرح بخش کشاورزی معادل 36 درصد کل تسهیلات را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه بیشترین انحراف از تسهیلات نیز در بخش راه‌اندازی‌ دامداری‌ها بوده است که اشتغال بیمه‌شده ندارد و در برخی موارد نیز دامی خریداری نشده است.

مازندرانی گفت: حدود 35 درصد کسانی که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند امروز مراجعه می‌کنند و می‌گویند به علت افزایش قیمت دام، قادر به خرید آن نیستند و درخواست افزایش و یا دریافت وام جدید را دارند.

سهم مشاغل خانگی از تسهیلات روستایی/جزئیات پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی+نمودار150 میلیارد تومان تسهیلات روستایی مازاد بر سهم لرستان اختصاص یافتملایر رتبه برتر جذب تسهیلات روستایی استان همدان را کسب کرد

عباس اغنامی، مدیرکل امور اقتصادی استانداری گلستان نیز با اشاره به تفاهم‌نامه واردات دام با دو شرکت تولید فرآورده‌های لبنی اظهارداشت: مجوز واردات 10 هزار رأس به این شرکت‌ها داده شده که هدف اصلی تأمین گوشت و شیر موردنیاز استان است.

وی افزود: قرار شده این شرکت‌ها محصول تولیدی را به قیمت مصوب خریداری کنند که مقدمات کار فراهم شده اما نیاز است که بخشی از منابع موردنیاز آن از محل اعتبارات روستایی تأمین شود.

اغنامی خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه به مدت دو سال اعتبار دارد و باید برای اجرایی کردن آن در سالجاری اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرمربی تیم ملی والیبال جوانان پسر ۲۴ ورزشکار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که از این بین آقایان عمران گوگجلی، محمدرضا آل جلیل، طا‌ها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، امید سقلی، متین سقلی و سید مرتضی طباطبایی از گلستان هم در لیست دعوت شدگان قرار دارند.

دومین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان کشورمان از امروز دهم اردیبهشت آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه دارد.

تیم ملی جوانان کشورمان قرار است در مسابقات لیگ آسیای مرکزی شرکت کند.

دیگر خبرها

  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی