Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بهمراه مهندس صالح زهی رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل با حضور در وزارت ورزش و جوانان در خصوص تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه های ملی در حال ساخت استان با خانم دکتر فرامرزیان معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، ملارمضانی مدیر کل طرح برنامه بودجه و کارشناسان این حوزه جلسه تخصصی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان پس از دیدار با خانم دکتر فرامرزیان معاون وزیر، اظهار داشت: با پیگیری‌های اداره کل و حمایت‌های ویژه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به استان پهناور سیستان و بلوچستان، در این جلسه اعتبارات ویژه ای جهت تکمیل پروژه های ملی در حال ساخت استان و همچنین احداث و تکمیل چمن های مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای این منطقه اختصاص یافت.

 ادهم کرد در ادامه تاکید کرد: معاون وزیر ورزش و جوانان در این جلسه با اشاره به بازدید های اخیر از پروژه های ملی حوزه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و همچنین تأکیدات دکتر سلطانی فر، اعتبارات بیشتری نسبت به سال قبل جهت تکمیل پروژه‌های ملی سراسر استان تزریق خواهد شد که رشد قابل توجهی 40 درصدی خواهد داشت.

وی همچنین از اختصاص چمن های مصنوعی مینی فوتبال مشارکتی با کمک مردم و دهیاری‌ها توسط وزارت ورزش و جوانان در این جلسه یادآور شد که هر تعداد زمین ورزشی  زیرساخت و آماده نصب شود، چمن های مصنوعی مینی فوتبال اختصاص خواهد یافت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رشد سیستان و بلوچستان معاون ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است

صاحب گل صالحی  اظهار کرد: مسیر ترانزیتی خاش به زاهدان از مسیرهای پرترافیک و پرحادثه سیستان و بلوچستان بوده که همواره سوانح پرشماری در آن رخ داده و تلفات جاده ای آن بسیار دردناک بوده، بنابراین رئیس جمهور و استاندار این استان تأکید ویژه‌ای داشته اند، تا این پروژه با اهمیت زودتر به مرحله اجرا در بیاید.

وی بیان کرد: این قطعه به طول ۴۲ کیلومتر و در فازهای مختلف از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه اجرا می‌شود.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه ۲۰ کیلومتر از این مسیر با تلاش‌های پیمانکار در حال انجام است، ادامه داد: این قطعه با اعتبار اولیه سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون بیش از ۶۰ دستگاه خودرو در مسیر اجرای پروژه فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود