Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس با اشاره به اینکه ۲۱ هزار واحد نیز در سیل ابتدای امسال آسیب دیدند که از این تعداد ۷ هزار و ۳۰۰ واحد تخریب شدند و ۱۳ هزار و ۷۰۰ واحد آسیب دیدند، گفت: تعمیر ۶ هزار واحد به پایان رسیده است و بقیه نیز تا آخر شهریور تعمیر می‌شود.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، «هادی حق شناس» شب گذشته (پنجشنبه 3 مرداد) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیا که به موضوه پیگیری آخرین اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل زده کشور اختصاص داشت درباره اقدامات انجام شده در استان گلستان با اشاره به اینکه ۹۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان در سیل ابتدای سال صد درصد خسارت دید، گفت: که از این مقدار ۸۵ هزار هکتار آن تعیین تکلیف و ۹۲ و نیم میلیارد تومان هم به خسارت دیدگان پرداخت شده است که این رقم، نصف میزان خسارت کشاورزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان با اشاره به اینکه ۱۹ هزار هکتار از این اراضی نیز برای کشت دوم آماده شده است، گفت: بیش از ۹۰ درصد پرداخت خسارت به کشاورزان انجام شده است.

 

وی درباره پرداخت کمک های بلاعوض به کشاورزان استان گلستان نیز گفت: پراخت کمک بلاعوض به کشاورزان نیز تقریباً تمام شده است و در اراضی کشاورزی آب گرفتگی وجود ندارد.

 

حق شناس درباره میزان تخریب مناطق مسکونی و صنعتی در استان گلستان نیز گفت: ۲۱ هزار واحد نیز در سیل ابتدای امسال آسیب دیدند که از این تعداد ۷ هزار و ۳۰۰ واحد تخریب شدند و ۱۳ هزار و ۷۰۰ واحد آسیب دیدند و در حال حاضر تعمیر ۶ هزار واحد به پایان رسیده است و بقیه نیز تا آخر شهریور تعمیر می‌شود.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه ۳ هزار و ۲۰۰ واحد از واحد‌های احداثی نیز پی کنی شده است، افزود: هزار و ۵۸۵ واحد در مرحله فونداسیون است و ۶۵۸ واحد در مرحله اسکلت بندی و ۱۲۴ واحد به مرحله سقف رسیده است.

 

حق شناس با اشاره به تلاش های نیروهای این استان برای تکمیل هرچه سریعتر واحدهای آسیب دیده از سیل گفت: تلاش می‌کنیم واحد‌های احداثی را پیش از فرا رسیدن فصل سرد سال به پایان برسانیم.

 

استاندار گلستان در پایان درباره روند اعطای تسهیلات به واحدهای آسیب دیده گفت: حدود ۵ هزار نفر نیز برای دریافت تسهیلات معیشتی به بانک‌ها معرفی شده و این تسهیلات را دریافت کرده اند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل اوقات فراغت قم بیرجند خراسان رضوی میراث فرهنگی مسجد سیل گلستان خسارت سیل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است

احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه صنعت و تولید و اشتغال است و تقویت این حوزه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیای واحد‌های راکد و توسعه واحد‌های تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

بنافی افزود: تقویت تولید به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی منجر می‌شود و در دشتستان، گام‌های بلندی در این مسیر برداشته ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی