Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@22:24:27 GMT

16میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده در شهرستان رزن

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۱۰۳۳

16میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده در شهرستان رزن

فرماندار شهرستان رزن گفت: اعتبار پیش بینی شده در شهرستان رزن بیش از 16 میلیارد تومان عنوان شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، سیدرضاسلامتی در کمیته برنامه ریزی شهرستان رزن، اعتبارپیش بینی شده شهرستان رزن را بیش از 16میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: از این میزان 9میلیارد 550میلیون تومان از محل اعتبارات نفت وگاز، 3میلیاردو 253میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و 3میلیاردو 468میلیون تومان در بین دستگهای اجرایی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امسال اعتبارات شهرستان رزن در 3ردیف متوازن، نفت و گاز و استانی در شهرستان رزن توزیع خواهد شد، ادامه داد: این میزان اعتبار در بین41 دستگاه اجرایی توزیع خواهد شد.
وی از رتبه دوم شهرستان رزن در جذب اعتبارات توسعه روستایی و فراگیر خبر داد و گفت: این دستاورد با همکاری دستگاهها و مردم صورت گرفته است.
سلامتی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر ۱۲واحد صنعتی شهرستان رزن تعطیل شده بود، اظهار کرد: از این بین توانستیم با پیگیری های صورت گرفته ۲واحد را با اشتغالزایی۱۲نفر احیاء کنیم.
 وی اضافه کرد: سال گذشته ۴۹درصد از کل آب صرفه جویی شده استان در شهرستان رزن انجام شده است.
وی با اشاره به جلسه پنجره واحدسرمایه گذاری گفت: در پنجره واحد سرمایه گذاری شهرستان رزن مجوزها در کمتر از ۴۸ ساعت صادر می شود.
سلامتی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نیروی انتظامی و افزایش خدمات رسانی به مردم شهرستان رزن افزود: با افتتاح مرکز صدور گواهینامه و پلاک گذاری خودروها در رزن 22هزار مالک خودرو در شهرستان، دیگر نیاز نیست برای تردد به مرکز استان مراجعه کنند.
وی ادامه داد: احراز هویت وسایل نقلیه از قبیل تراکتور نیز در شهرستان رزن انجام می شود و دیگر نیاز نیست برای این کار مردم بع مرکز استان مراجعه کنند.
سلامتی ادامه داد: بیش از ۴۵میلیارد تومان تسهیلات در ۲حوزه توسعه روستایی و فراگیر در شهرستان رزن جذب شده است.
فرماندار رزن با اشاره به اولویت شهرستان رزن در اجرای پروژها گفت: در روستاها که اصلا پروژه عمرانی اجرا نشده است امسال اعتبار پیش بینی شده است.
سلامتی خاطرنشان کرد: با وجود جدایی شهرستان درگزین از رزن هیچگونه تاثیری در ردیف های اعتباری شهرستان رزن نداشته است.
وی در ادامه از دستگاهای اجرایی خواست تا هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف ساختمانهای مازاد بر نیاز خود اقدام کنند.
نماینده مردم رزن در مجلس نیز سرنگونی هواپیمایی جاسوسی آمریکا و توقیف کشتی انگلیسی را نشان از قدرت و جایگاه جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد:امروز جمهوری اسلامی به برکت تکیه بر توان و قدرت داخلی در حوزه نظامی به یکی از قدرت های اول منطقه تبدیل شده است که جواب هرگونه تجاوز  به خاک کشور راخواهد داد.
حسن لطفی با اشاره به مشکلات و چالش های پیش روی توزیع اعتبارات در کشور گفت: عدم شفافیت شرکت های دولتی و عدم شفافیت درآمد دستگاهای اجرایی، فرار مالیاتی، یارانه های پنهان ووابستگی به نفت از مهمترین مشکلات وچالش های پیش روی توزیع بودجه در کشور است.
وی خاطرنشان کرد: اولویت تخصیص اعتبارت بر اساس مهمترین مشکلات پیش روی شهرستان، پروژه های نیمه تمام و پروژه هایی که بیشترین تاثیر را در رونق تولید داشته باشند، است.
وی عنوان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی در جذب اعتبارات تلاش داشته باشند تا تمام اعتبار تخصیص داده شده جذب شود.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جمهوری اسلامی درآمد سرمایه گذاری نفت و گاز آمریکا قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳ چیست؟

به گزارش گروه اقتصاد ایسکانیوز، اعتبار در نظر گرفته شده برای یارانه نان در سال 1402 حدود56 هزار میلیارد تومان بوده است در حالیکه دولت از بودجه سال گذشته حدود 159هزار میلیارد تومان برای یارانه نان پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: خوردن کدام نوع نان خطرناک است؟

این رقم نشان میدهد تا چه اندازه پیش بینی اعتبار در قانون بودجه سال گذشته خطا داشته و منجر به کسری تبصره هدفمندی شده است.

یارانه نان در لایحه سال جاری در حدود 143هزار میلیارد پیش بینی شده که نسبت به قانون سال گذشته 150درصد رشد داشته است.

علاوه بر آن اعتبار یارانه دارو در لایحه بودجه حدود 75هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که نسبت به اعتبار 69 هزار میلیارد تومانی مصوب سال گذشته حدود 9درصد رشد را تجربه کرده است.

مرکز پژوهشهای مجلس در این خصوص تاکید دارد، چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی، تخصیص اعتبارات است که به نظر می رسد به دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228484 برچسب‌ها یارانه­

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • ماجرای جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳ چیست؟
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان