Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین مدیریت حدود 40 واحد صنعتی و غیرصنعتی بخش‌های مختلف کشاورزی استان قزوین را بر عهده بانوان بیان کرد.

فاطمه خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: استان قزوین قطب کشاورزی و دامپروری است و 18.2 درصد شاغلان بخش کشاورزی این استان را بانوان تشکیل می‌دهند که در عرصه‌های مختلف کشاورزی مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیریت و مسئولیت حدود 40 واحد صنعتی و غیرصنعتی بخش کشاورزی استان قزوین در زمینه‌های مختلف دام و طیور، آبزیان، پرورش زنبورعسل و غیره را بانوان بر عهده دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: فعالیت بین 40 تا 50 درصد در بخش کشاورزی  سنتی استان قزوین را هم بانوان انجام می‌دهند.

خمسه با اشاره به وجود بانوان کارآفرین استان قزوین در بخش کشاورزی اضافه کرد: بانوان کارآفرین استان در بخش کشاورزی نقش بسزایی ایفا می‌کنند و در استان و کشور دارای مقام بوده و به عنوان کارآفرینان نمونه مطرح و تجلیل شده‌اند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان قزوین بخش کشاورزی زنان سازمان جهاد کشاورزی استان کشاورزی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد