Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عسگری روز جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با اشاره به نامگذاری هشتم مرداد به عنوان روز ملی زنجان، طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی کشور، اظهار داشت: برنامه‌های هفته فرهنگی شهرستان زنجان از ۵ تا ۱۱ مرداد برگزار می‌شود که فرصتی برای معرفی مجموعه سرمایه‌های معنوی و فرهنگی و شخصیت‌های اثرگذار علمی، فرهنگی و دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این برنامه‌ها در شهرهای آرمانخواه و نیک‌پی و در مجموعه‌های کارخانه کبریت، گاوازنگ و حسینیه اعظم برگزار شده و طبق هماهنگی‌ها برخی برنامه‌ها نیز از طریق رسانه ملی پخش خواهد شد.
عسگری، عنوان پایتخت شور و شعور حسینی را فرصت مغتنم دیگری برای زنجان خواند و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم برنامه‌ریزی دقیقی داشته و از رویدادهای بزرگی که در ایام‌محرم در زنجان برگزار می‌شود بتوانیم‌میزبانی شایسته‌ای از میهمانانی داشته باشیم که از استان‌ها و کشورهای مختلف به زنجان سفر می‌کنند.
فرماندار زنجان وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در عزاداری محرم در زنجان به عنوان بلندی در تشیع جهان تبدیل شده است، گفت: ستاد محرم در زنجان تشکیل خواهد شد و و برنامه‌ریزی لازم برای این ایام خواهیم داشت تا پشتیبانی شایسته‌ای از برنامه‌ای که جنبه بین‌المللی به خود گرفته داشته باشیم.
وی افزود: به عنوان میزبان، تکالیفی بر عهده ما بوده و این رویداد بزرگ نیاز به تشکیل ستاد دائمی دارد و تمام دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی باید با تمام توان و ظرفیت، خدمات مطلوب و شایسته و ارزان‌قیمت به مسافران و عزاداران ارائه دهند.
عسگری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در بحث گندم نیز نگرانی وجود ندارد، گفت: به‌رغم کاهش نزولات آسمانی در فصل کشت (پاییز گذشته) تا دیروز بیش از ۳۷ هزار تن گندم در شهرستان زنجان خرید تصمینی شده و با توجه به اینکه ۶۰ درصد گندم آبی و ۴۰ درصد دیمی باقی مانده است انیدواریم با برداشت و خرید آن‌ها شرایط بهتر از این شود و بتوانیم جذب حداکثری در خرید گندم داشته باشیم.
وی افزود: دستگاه‌های مختلف نیز رصد لازم را در این زمینه دارند و کشاورزان نیز به‌رغم پایین بودن نرخ خرید تضمینی، همکاری خوبی داشته‌اند.
فرماندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتفاقات اخیری که در منطقه و عرضه بین‌المللی افتاد، گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای مرعوب کردن مسئولین ما کرد اما اقداماتی که با عزت تمام انجام شد نه تنها هیچ خالی در اراده آهنین ملت ایجاد نکرد بلکه در مواجه با دشمن، مقتدرانه برخورد کردیم.
وی با اشاره به سرنگونی هواپیمای پیشرفته آمریکا توسط پدافند هوایی سپاه، گفت: تمام آبروی علمی  و نظامی آمریکا را هدف قرار دادیم و دشمن به‌گونه‌تی منفعلانه برخورد کرد که هیچ گاه به این اندازه ذلیلانه شکست نخورده بود.
عسگری اظهار داشت: روزی افتخار می‌کردیم که هشت سال مقاومت کرده و اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک وطن به دست بیگانه بیفتد اما امروز افتخار می‌کنیم که در برابر ابرقدرت جهانی حمله کرده و پاسخ دندان‌شکنی به تجاوز آن‌ها دادیم دشمن فقط منفعلانه تماشا کرد.
فرماندار زنجان گفت: شرایط کشور به‌گونه‌ای است که به برکت رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت‌های مردم در اوج عزت و قدرت قرار داریم.
وی خاطرنشان کرد: نمازهای جمعه، ارکان اصلی بسیج مردمی است که شرایطی را مهیا کرده تا مردم همیشه در صحنه باشند و روزبه‌روز نیز به عظمت این فریضه افزوده می‌شود و مانور افکار عمومی در نماز جمعه به نمایش درمی‌آید.
عسگری گفت: امروز در میری قدم برمی‌داریم که سراسر عزت است و این شرایط محصول ایثارگری ایثارگران و استقامت و صبوری خانواده‌های معظم شهدا است.
وی خاطرنشان کرد: اگر با روحیه جهادی و ایثارگرانه به مردم خدمت کنیم لطف و عنایت پروردگار شامل حال خواهد شد.
۸۰۶۸/۹۵۵۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از حضور در نمایشگاه اکسپو معرفی چهار زنجیر تولید استان از جمله بادام، ماهیان سردابی، نساجی و فولاد برای سرمایه‌گذاران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری شهرام زارع،، امروز _شنبه هشت اردیبهشت_ در حاشیه نمایشگاه اکسپو و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسالت اصلی اتاق‌های بازرگانی بسترسازی جهت جذب سرمایه‌گذار است، در همین راستا اتاق بازرگانی استان بسته اقتصادی قوی جهت معرفی ظرفیت‌های استان به سرمایه‌گذاران آماده کرده است.

وی ادامه داد: تهیه این بسته اقتصادی چهار ماه زمان برده است و در تلاش هستیم هفت سرمایه‌گذار داخلی و هفت سرمایه‌گذار خارجی در این نمایشگاه جذب شود.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که این نمایشگاه با حضور بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان از کشورهای خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف اتاق بازرگانی استان از حضور در نمایشگاه اکسپو معرفی چهار زنجیر تولید استان از جمله بادام، ماهیان سردابی، نساجی و فولاد برای سرمایه‌گذاران است.

زارع با دعوت از فعالان اقتصادی، تجار و بازرگانان چهارمحال و بختیاری برای حضور در نمایشگاه اکسپو، تاکید کرد: فعالان اقتصادی می‌توانند از این فرصت جهت بازاریابی محصولات خود با برقراری ارتباط با تجار سایر کشورها بهره‌مند شوند.

وی با بیان این‌که این نمایشگاه از تاریخ هشتم الی دوازدهم اردیبهشت‌دایر است، خاطر نشان کرد: بسترهای خوبی برای سرمایه‌گذاران از جمله واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی در کمترین زمان ممکن و معافیت‌های مالیاتی در استان ایجاد شده است.

کد خبر 748453

دیگر خبرها

  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی