Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم هاکی سالنی ایران و ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا می‌گوید: هاکی‌بازان ایران به حدی خوب بودند که انتخاب بهترین بازیکن جام ملت‌ها بسیار سخت بود.

بهداد بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: این رقابت‌ها هر دوره با تدابیر بهتر و تیم‌های بیشتری برگزار می‌شود و تیم‌های آسیایی به دنبال پیشرفت هستند و امسال با حضور 20 تیم بانوان و آقایان شلوغ‌ترین دوره را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سطح مسابقات خوب بود، تصریح کرد: اکثر تیم‌ها مربی خارجی جذب کرده بودند و همه به سمتی می‌روند که عنوان قهرمانی را از ایران بگیرند هرچند خودشان می‌دانند که فاصله زیادی با ما دارند.

بیرانوند در خصوص میزبانی تایلند بیان کرد: سالن کوچک و غیراستاندارد، کف‌پوش بسیار بد و هوای شرجی باعث شد که کار برای تیم‌ها سخت شود اما خوشبختانه با این شرایط هم مقتدرانه قهرمان شدیم.

این هاکی‌باز لرستانی با اشاره به عنوان ارزشمندترین بازیکن آسیا گفت: خوشحالم برای دومین دوره متوالی این عنوان به من و تیم ملی ایران رسید و بچه‌ها به حدی خوب کار کردند که انتخاب بهترین بازیکن بسیار سخت بود و واقعاً همه هاکی‌بازان ایرانی بهترین بازیکن بودند که از همه تشکر می‌کنم.

وی در خصوص نتایج تیم بانوان گفت: در این بخش بعد از هشت سال تیم اعزام شد و چون بازیکنان کم‌تجربه بودند نتوانستند از گروه صعود کنند. برای شروع بد نبود و امیدواریم این اعزام‌ها ادامه داشته باشد تا بانوان هم مثل آقایان حرف اول را در آسیا بزنند.

بیرانوند بیان کرد: فدراسیون جدید برنامه‌های خوبی دارد و امیدواریم در رقابت‌های آتی هم بتوانیم در میادین بین‌المللی نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هاكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا

مدافع نوجوان بارسلونا فاصله زیادی تا امضای یک قرارداد جدید ندارد. 

طرفداری | بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد پائو کوبارسی است. این پدیده نوجوان طی چند ماه جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ژاوی به دست آورده، در حساس ترین شرایط به او اعتماد شده و به همین دلیل، بارسلونا مذاکرات تمدید قرارداد را سرعت بخشیده است.

از دلایل این تمدید قرارداد، افزایش مبلغ بند فسخ قرارداد او است که در حال حاضر روی 10 میلیون یورو تنظیم شده است، رقمی وسوسه کننده برای هر تیمی که بتواند این مبلغ را بپردازد. با این حال به نظر می رسد این بند فسخ حداقل تا تابستان امسال تغییری نکند. نشریه موندو دپورتیوو گزارش می دهد که دو طرف تا نهایی کردن قرارداد جدید فاصله کمی دارند، اما این قرارداد تنها پس از رسیدن کوبارسی به سن 18 سالگی در ژانویه 2025 امضا خواهد شد؛ در آن زمان بند فسخ او به 1 میلیارد یورو افزایش خواهد یافت.  

با وجود این خوش بینی، دو مانع کوچک همچنان وجود دارد که باید برطرف شوند، هرچند روزنامه کاتالانی اطمینان می دهد که این موانع مشکلی ایجاد نخواهند کرد. یکی از آنها وضعیت فیرپلی مالی بارسلونا است که ممکن است باعث شود بارسلونا او را در ابتدای فصل آینده به عنوان بازیکن جوان یا بازیکن بارسلونا B ثبت کند تا حقوق او به سقف حقوقی آنها ضربه نزند. مورد دیگر مدت قرارداد است. بارسلونا مشتاق است او را برای شش سال تا سال 2031 تمدید کند، در حالی که کوبارسی تمایل بیشتری به قرارداد پنج ساله دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا