Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمی از انهدام باند «برادران جنگی» و دستگیری قاتل امام جمعه اهل تسنن رضا آباد استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، «سردار روح الامین قاسمی» با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع قتل امام جمعه اهل تسنن روستای «رضا آباد» شهرستان رامیان در آذر ماه سال گذشته، شناسایی و دستگیری عاملان قتل در دستور کار کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: ماموران پس از تحقیقات میدانی بی وقفه و اقدامات اطلاعاتی گسترده، سرانجام به سرنخ هایی از سه متهم حرفه ای که تحت عنوان باند برادران جنگی فعالیت می کردند، رسیده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی هدفمند و غافلگیرانه، هر 3 نفر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 

قاسمی خاطرنشان کرد: متهمان در مقر پلیس آگاهی و پس از مشاهده مستندات غیرقابل انکار، به قتل امام جمعه اهل تسنن رضا آباد به علت مشکلات شخصی اعتراف کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان همچنین به یک فقره قتل در تیر ماه سال گذشته در همان روستا بعلت درگیری با مقتول اقرار کردند، افزود: متهمان به 21 فقره سرقت احشام در گلستان و استان های همجوار نیز اعتراف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان با تاکید بر مقابله بی امان پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت جامعه، تصریح کرد: تحقیقات پلیس از عاملان قتل همچنان ادامه دارد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز خطبه های نماز جمعه اوقات فراغت غنی سازی اوقات فراغت اردبیل اینفوگرافی بیرجند امام جمعه رضا آباد دستگیری قاتلان فرمانده انتظامی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌