Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری بعدازظهر شنبه در جلسه شورای مدیریت بحران استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه بالغ‌بر ۳۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای جبران خسارت‌های وارده به استان در پی حوادث خشک‌سالی، رانش زمین و سیل در نظر گرفته‌شده است، ابراز داشت: تاکنون ۱۱ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص پیداکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه این مهم می‌طلبد تا دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بخش مدیریت بحران، از اعتبارات تخصیص‌یافته برای جبران خسارات وارده، تنها و تنها برای حل مشکلات مردم مناطق آسیب‌دیده استفاده کنند، افزود: این اعتبارات نباید صرف هزینه‌های دیگر شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از اعتبارات در نظر گرفته‌شده برای آب منطقه‌ای استان سمنان است، ابراز داشت: انتظار می‌رود با تخصیص این مقدار اعتبار مشکل آب شرب مناطق بحرانی حل شود.

فخری بابیان اینکه در برابر حل مشکلات مردم تعهد داشته و موظف به حل مشکلات مردم هستیم، تصریح کرد: می‌بایست تا با استفاده از امکانات و فرصت‌های موجود به‌صورت ویژه و همه‌جانبه، برای رفع مشکل آب شرب شاهرود به‌صورت مقطعی و بلندمدت همراه با برنامه‌ریزی‌های مدون گام برداریم.

وی افزود: انتظار می‌رود از دستگاه‌های ذی‌ربط تا نسبت به جذب اعتبارات لازم حوزه خود پیگیری‌های بیشتری داشته باشند تا بتوان با تخصیص و هزینه کرد آن بخش عمده‌ای از بحران موجود را برطرف کرد همچنین اعتبارات مختص جبران خسارت‌های وارد شده، تنها در محل مورد نظر هزینه شود و دستگاه‌های نظارتی نیز باید در این بخش مساعدت و همراهی ویژه ای داشته باشند.

کد خبر 4677419

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران استانداری سمنان منوچهر فخری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ مصوبه برای گلستان در سفر دوم رییس جمهور اختصاص یافت
  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • تخصیص اعتبار برای مرمت مساجد تاریخی «چهلستون» و «یری پایین» زنجان
  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه