Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@00:04:01 GMT

ساخت فیلم مستند از زندگی‌ شهدا در کنگان آغاز شده است

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۵۸۱۱

ساخت فیلم مستند از زندگی‌ شهدا در کنگان آغاز شده است

فرمانده سپاه کنگان گفت: به منظور ارج نهادن به ایثارگری و از خود گذشتگی شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و ادای دین به خانواده‌ معظم شهدا تصمیم به ساخت مجموعه مستند زندگی نامه شهدای شهرستان کنگان گرفته‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس،طی نشستی که با حضور فرمانده سپاه شهرستان کنگان و روابط عمومی منطقه پارس 2 و نماینده هنرمندان شهرستان کنگان با عنوان ساخت فیلم مستند شهدای شهرستان کنگان برای یادواره شهدا برگزار شد، ضرورت انتقال هرچه بهتر و بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جوان و آینده مورد تاکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اسماعیل تاجیک در گفت گو با خبرنگار ما گفت: به منظور ارج نهادن به ایثارگری و از خودگذشتگی شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و ادای دین به خانواده‌ معظم شهدا تصمیم به ساخت مجموعه مستند زندگی نامه شهدای شهرستان کنگان گرفته‌ایم.

وی ادامه داد:ساخت مستند زندگی شهدا یکی از راه های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های اینده است.

این کار با همکاری روابط عمومی منطقه پارس ۲ کنگان و هنرمندان و مستندسازان شهرستان کنگان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد