Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جانشین نیروی انتظامی کشور در دیدار با خانواده شهید بهروزی گفت: وی فرماندهی شجاع، با اخلاص، دارای تقوایی مثال زدنی و در انجام وظایف خود نمونه بارز مبارزه با متخلفین نظم امنیت بود.

سردار سرتیپ ایوب سلیمانی افزود: مجموعه نیروی انتظامی یکی از فرماندهان به نام خود را از دست داد، ولی با شهادت امثال شهید بهروزی نه تنها خللی در راه تامین امنیت کشور به وجود نمی‌آید بلکه محکم‌تر از قبل ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین بهروزی پدر شهید عباس بهروزی نیز در این دیدار گفت:افتخار می‌کنم فرزندم را در راه خدا و مکتب امام حسین (ه) داده ام و خود و سه فرزند دیگرم، نیز در این راه آماده جانفشانی هستیم.

شهید سرهنگ دوم عباس بهروزی، سی ام تیرماه در شیراز هنگام عزیمت به محل خدمتش، توسط اشرار مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.

شهید بهروزی اهل بخش خشت شهرستان کازرون بود.
انتهای پیام/م

دیدار جانشین نیروی انتظامی کشور با خانواده شهید بهروزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد