Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:18:45 GMT

شهرداری گناوه باید متکی به درآمدهای پایدار شود

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۷۹۰۰

شهرداری گناوه باید متکی به درآمدهای پایدار شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بردستانی بعد از ظهر شنبه در آئین معارفه شهردار جدید بندر گناوه اظهار داشت: گناوه از شهرهای مهم و تأثیرگذار در استان بوشهر است و خدمات‌رسانی به مردم این بندر و جلب رضایت خاطر شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌ها است.

وی با بیان اینکه اولویت شهرهای استان مدیریت پسماند، ارتقای شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و درآمدهای پایدار است افرود: برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر با تاکید بر اینکه گناوه دارای مزیت رقابتی منحصر به فرد تجاری و گردشگری است خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه و پیشرفت در این شهر ضروری است.

نگاهی ویژه به گناوه

بردستانی تصریح کرد: شورای اسلامی و شهرداری گناوه باید هماهنگی، هم افزایی و همفکری در مسیر توسعه شهر داشته باشند تا شاهد موفقیت بیشتر باشیم.

وی با اشاره به توجه ویژه استاندار و معاون عمرانی استاندار به گناوه افزود: مدیران ارشد استان نگاهی ویژه به گناوه دارند و امیدوارم با تلاش دسته جمعی شاهد توسعه پایدار شهر و شهرستان گناوه باشیم.

بردستانی در ادامه با بیان اینکه، توقع عموم مردم از شهرداری سلامت کاری، دقت و سرعت و برنامه ریزی صحیح است ابراز داشت: توجه شهردار به زیرساخت‌های گناوه اعم از فاضلاب، پسماند و همچنین نوسازی بافت فرسوده ضروری است.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر با بیان اینکه کل اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی استان بوشهر در سال گذشته ۴۴۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده گفت: مجموع اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی شهر گناوه در سال ۹۷ مبلغ ۳۳ میلیارد تومان بوده است.

کاهش وابستگی به کمک‌های دولتی

بردستانی افزود: در ۳ ماه اول سال ۹۸ مبلغ ۱۳۴ میلیارد تومان ارزش افزوده به تمام شهرهای استان واریز شده است.

وی یادآور شد: شهرداری گناوه باید متکی به درآمدهای پایدار و کاهش وابستگی به کمک‌های دولتی شود.

در این آئین با تقدیر از زحمات ماشاالله احمدی شهردار سابق و بدخشان سرپرست شهرداری، سید جواد حسینی حقیقی به عنوان شهردار جدید گناوه معرفی شد.

کد خبر 4677648

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گناوه سید جواد حسینی بوشهر گناوه استانداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند

مهدی عباسی در آیین تجلیل از کارگران نمونه مدیریت برق شهرستان گناوه اظهار داشت: کارگران حوزه برق در گناوه در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی در راستای خدمت رسانی به مردم دریغ نمی‌کنند که شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: مجموعه مدیریت و کارکنان نمونه برق گناوه در سخت‌ترین شرایط کاری و در گرما و سرما باعث ایجاد آرامش در شهر و روستا می‌شوند و امیدوارم شاهد بهبود عملکرد این عزیران در عرصه‌های مختلف باشیم.

بخشدار مرکزی گناوه خاطر نشان کرد: هر زمان مشکلی در حوزه برق و برق رسانی در روستا‌های بخش مرکزی گناوه رخ می‌دهد کارکنان و مدیریت برق گناوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برطرف کردن پرداخته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

عباسی افزود: هم اکنون اغلب روستا‌های بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی گناوه دارای نعمت برق هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم تا پایان امسال با همکاری مجموعه برق شهرستان گناوه تمامی روستا‌ها و حتی بنکی‌های بالای ۲ خانوار در این شهرستان را نیز برق رسانی کنیم تا در بخش مرکزی گناوه هیچ روستای بدون برق نداشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تأمین اعتبارات کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • خروج معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • امسال مکه شاهد عظیم ترین تظاهرات ضد صهیونیستی خواهد بود
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه