Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۰  گفت: ۹ تکلیف بر عهده شهردار جدید منطقه می‌گذارم که یکی از آن‌ها موضوع املاک توسط آستان قدس است که باید مورد توجه قرار گیرد. عمده این املاک در جنوب شرق منطقه قرار گرفته و باید با تعامل با آستان قدس موضوع مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروانه برای آن صادر شده و به چرخه فعالیت در آمده و ساخت و ساز در آن شکل گیرد.
او با تاکید بر توجه به بزرگراه آسیایی تصریح کرد: پروژه بزرگراه آسیایی به ویژه در لبه غربی آن و بخش باقی مانده در تحصیل حریم‌ها و پلاک‌ها باید در اولویت قرار گیرد. مردم از ترافیکی که در آن محدوده است، رهایی یابند و حداقل تا زمانی که جاده جایگزین مشهد- چناران احداث شود، مشکل مرتفع گردد.
شهردار مشهد با اشاره به اینکه منطقه ۱۰ دارای رتبه ۴ درآمدی است گفت: انتظار داریم با رتبه درآمدی مناسب پس از ۲ سال منطقه را تحویل بگیریم. در این زمینه باید مراقبت کرد که منطقه دچار افت نشود.
کلائی با اشاره به لزوم توجه به جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مجموعه‌های مرتبط با آن،  افزود: وجود دانشگاه آزاد در این منطقه، موتور محرکی می‌تواند باشد که فضای این محدوده را از خمودگی درآورد. همچنان که چند تن از اعضای شورا عضو هیات علمی دانشگاه آزاد هستند و خوب است از این ظرفیت استفاده کنند و با تعاملاتی که با دانشگاه برقرار می‌شود، آنان را به انجام وظایف اجتماعی خود ترغیب کنند.
لزوم وارد کردن اراضی صدا و سیما به چرخه فعالیت
او به وجود اراضی بزرگ مقیاس در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) اشاره کرد و تصریح کرد: اراضی صدا و سیما و پروژه جام جم از آن جمله است و بکارگیری و وارد کردن آن در چرخه فعالیت باید مورد توجه باشد.
شهردار مشهد گفت: مسئولیت دیگری که بر عهده شهردار جدید است، توجه به چند پروژه بزرگ به لحاظ زیرساختی، حمل و نقلی، آب‌های سطحی و آماده سازی است و باید پیگیری شود.
کلائی ادامه داد: همچنین برگزاری رویداد‌های مختلفی که منطقه را با شادی بیشتری در شب همراه می‌کند، باید در اولویت باشد. این رویداد‌ها به صورت خاص در مراکز محله برگزار شود تا در ساعات مختلف شبانه روز نشاط را به منطقه بازگرداند.
او بر ضرورت تدوین طرح تفصیلی منطقه تاکید و تصریح کرد: در این زمینه باید همکاری جدی داشته باشید تا در مناطق جنوب غرب و به ویژه بولوار نهضت کار سامان یابد. حیف است که این منطقه با برخی لکه‌ها دچار مشکل باشد.
شهردار مشهد با اشاره به لزوم خدمت رسانی در حوزه‌های الکترونیک و هوشمندسازی، گفت: این منطقه، بهترین نظم و ترتیب را برای این منظور دارد و مستعدترین، بعد از منطقه ۱۲ است و می‌تواند شکل شهرداری الکترونیکی پیدا کند. امید است مسیری که در منطقه ۱۲ در باب هوشمندسازی و شهرداری الکترونیک شروع شده با قوت در منطقه ۱۰ ادامه یابد.   انتهای پیام// ز.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مشهد آستان قدس رضوی املاک شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فرهنگیان تازه استخدام از ما خواستند تا پیگیر اقساطی شدن شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳ باشیم.

متن نامه ی شهروند خبرنگار ما با این شرح است: 
با سلام و تحیات الهی، خواهشمندم موضوع شهریه پودمان فرهنگبان ماده ۲۸ سال ۱۴۰۳ را بررسی نمایید، چون آقای وزیر به فرهنگیان تازه استخدام قول داده بودند که نصفی از شهریه را دولت و نصف دیگر آن را در زمان واریز حقوق به صورت قسطی از حقوق فرهنگیان کسر شود، متاسفانه در حالی که سه روز مانده به ثبت نام، اعلام کردند که باید تمام هزینه که مبلغی بالغ بر ۵۴۰۰۰۰۰ تومان را فرهنگیانی که پاییز ۱۴۰۳ باید سر کلاس حاضر شوند، بپردازند، لطفا پیگیری نمایید.

دیگر خبرها

  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری | لزوم توجه به هشدارها
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری / لزوم توجه به هشدارها
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس