Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@03:36:35 GMT

به دنبال فرهنگسازی مهارتی هستیم

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۳۰۰۴

به دنبال فرهنگسازی مهارتی هستیم

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان صبح امروز در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه روز به روز به تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی افزوده می‌شود، اظهار کرد: این در حالی است که این فارغ‌التحصیلان بدون مهارت بوده و توان ورود به بازار کار را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه اگر نیرو‌های فعال در شهرداری توان و تخصص لازم را داشته باشند، شهر زیست پذیرتر می‌شود، افزود: در بخش فضای سبز، زیباسازی، عمران و شهرسازی و ... نیاز داریم همه نیرو‌های فعال مهارت لازم را داشته باشند تا بتوانیم موفق‌تر عمل کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در همه رشته‌های تحصیلی در جامعه نیازمند مهارت آموزی و طی دوران کارورزی هستیم، ادامه داد: توانمندسازی باید استراتژی همه مسئولان باشد چرا که اگر این اتفاق بیفتد می‌توان عملکرد موفق‌تری را داشت.

او حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها و ... را از برنامه‌های شهرداری اصفهان با توجه به مصوبات شورای شهر اعلام کرد و افزود: در این زمینه از ظرفیت فرهنگسرا‌ها استفاده کردیم و آموزش مهارت در این مراکز به شهروندان همچنان در دستور کار است.

نوروزی اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در سطح شهر در ایام تابستان را ناشی از ایجاد وحدت و همفکری در اصفهان دانست و ادامه داد: ما همه به دنبال فرهنگسازی مهارتی هستیم، اگر همه به این باور برسند که مهارت‌های لازم را داشته باشند زندگی با کیفیت‌تری را تجربه خواهیم کرد.

او با بیان اینکه اگر مهارت‌ها افزایش یابد شاهد کاهش جمعیت بیکار خواهیم بود، اضافه کرد: شهرداری با اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر در راستای ترویج مهارت‌های فرهنگ شهروندی و ایمنی گام برداشته و به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/م

  جلسه شورای شهر اصفهان با حضور شهردار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اومافیلم، آیین قدردانی و تشکر از عوامل سازنده مستندمسابقه «نامیرا» روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در موسسه جامعه معلولان ایران صورت گرفت.

در این مراسم، با رونمایی از قسمت هایی از مسابقه، هم اندیشی مدیران جامعه معلولان و اهالی هنر صورت گرفت.

مجموعه مسابقه «نامیرا» یک رئالیتی شو با محوریت معلولان است که ایام نوروز امسال، روی آنتن شبکه نسیم رفت. این مسابقه در مرکز سیمرغ صدا و سیما و موسسه فیلمسازی اومافیلم، به تهیه کنندگی سیدجمال عودسیمین تولید شده است.

امیر منیری کارگردان «نامیرا»، بیان کرد که ضمن ساخت برنامه، با سبک زندگی و مشکلات مصداقی از زندگی افراد دارای معلولیت روبه‌رو شده اند که این مهم باعث شد نوع برخورد با شیوه رفتاری با آن ها، در قالب برنامه، فرهنگ سازی شود.

در این نشست علی همت محمودنژاد مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان بیان کرد که اگر در سایر مسابقات تلویزیونی از قبیل مسابقات فکری، اطلاعات عمومی و ... نیز از افراد دارای معلولیت استفاده شود، بازخورد خوبی خواهیم داشت.

در این نشست آیین قدردانی از عوامل برنامه «نامیرا» با حضور مسؤولان و مشاوران انجمن های مرتبط با معلولان انجام گرفت.

آرشیو مستند مسابقه «نامیرا» از تلوبیون قابل مشاهده است.

کد خبر 6092241 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم