Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@04:11:41 GMT

قاتل پس ار قتل زن و دخترش خودکشی کرد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۳۴۸۰

قاتل پس ار قتل زن و دخترش خودکشی کرد

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مأموران با حضور در صحنه با دو جسد مواجه شدند؛ یکی از اجساد متعلق به زنی ۴۲ساله بود که با ضربه تبر به گردنش در حمام خانه به قتل رسیده و جسد دیگر نیز متعلق به مردی ۵۷ساله بود که در طبقه اول منزل قرار داشت.

مأموران در گام نخست تحقیقات متوجه شدند مرد میان‌سال پس از قتل همسر و حمله خونین به دخترش، با پارچه خود را از چارچوب در آویزان کرده و به زندگی‌اش پایان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌های بیشتر نشان داد دختر ۲۰ساله قاتل، پس از مجروح‌شدن به دست پدرش، به بیمارستان انتقال یافته است.

مأموران در گام بعدی تحقیقات سراغ پسر ۱۷ساله قاتل رفتند. این نوجوان در اظهاراتش به مأموران گفت: من و خانواده‌ام از اتباع افغانستان هستیم و در طبقه زیرزمین خانه ما  کارگاه مبل‌سازی وجود دارد و من در آنجا مشغول کار بودم که برادر پنج‌ساله‌ام سراسیمه نزد من آمد و گفت پدر و مادرم با هم دعوا می‌کنند. من به‌سرعت به طبقه اول رفتم و با جسد بی‌جان و حلق‌آویزشده پدرم مواجه شدم. پدرم سال‌ها مشکل اعصاب و روان داشت و همیشه با مادرم درگیر بود.

این پسر نوجوان افزود: پدرم هر زمان که با مادرم درگیر می‌شد، می‌گفت او را می‌کشد.

مأموران در گام بعدی تحقیقات سراغ دیگر فرزند این خانواده که پسری ۱۰ساله است، رفتند. او در اظهاراتش به مأموران گفت: داخل خانه بودم که متوجه درگیری مادر و پدر شدم. مادرم حین درگیری به‌سمت حمام فرار کرد. خواهر ۲۰ساله‌ام آن زمان در حمام بود، پدرم با تبر به سمت حمام رفت و پس از قتل مادرم به خواهرم حمله‌ور شد.

بررسی‌ها درباره این پرونده ادامه داشت که از بیمارستان خبر رسید دختر جوان نیز به دلیل ضربات واردشده به کمر، کتف و شانه به کام مرگ فرورفته است. تحقیقات از اعضای این خانواده نشان داد قرار بود مراسم عروسی دختر جوان در چند روز آینده برگزار شود و حتی کارت عروسی آنها نیز پخش شده بود.

سرگرد رضا اسلام‌نژاد، رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی، با تأیید این خبر گفت: قاتل و همسرش حدود ۲۲ سال با هم زندگی کرده و پنج فرزند داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پدر جرم خودکشی قتل مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب کاشمر گفت: عامل تیراندازی و قتل شب گذشته در شهر کاشمر صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی در این شهر دستگیر شد.   حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده افزود: دیشب حدود ساعت ۲۲ مردی ۳۲ ساله با استفاده از سلاح وینچستر اقدام به تیراندازی و قتل مردی ۳۹ ساله در کاشمر کرد.   وی ادامه داد: صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی قاتل در شهر کاشمر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.   دادستان کاشمر گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه و علت این قتل آغاز شده است و پس از پایان تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.   جمعیت شهرستان کاشمر بر اساس آمار خدمات رسانی مراکز بهداشت شهرستان ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که حدود ۱۱۰ هزار نفر در شهر کاشمر و بقیه در شهر فرگ قلعه و ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند/او برای برگشت از سفر، چندین قرار کاری گذاشته بود و قول داده بود برای دیدن خواهرش به زاهدان برود
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!