Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک شهر ، پیروز حناچی با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر اظهار کرد: به طور قطع، نمایش زیبایی ها و ارزش هایی که در سطح شهر وجود دارد، یکی از وظایف سازمان هایی است که به مسئولیت اجتماعی خود توجه دارند و ارتقای کیفیت سطح زندگی در شهرها را دنبال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به حمایت بانک شهر از هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، خاطر نشان کرد: این بانک به این وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده است و امیدواریم سایر دستگاه ها نیز که برای زیبایی شهر تهران فعالیت می کنند، تلاش بیشتری در این حوزه داشته باشند تا بتوان زیبایی ها و ارزش های شهرمان که پشت غبار دود و آلودگی پنهان شده است را با همکاری مردم شریف پایتخت به نمایش گذاشت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید رضا قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌های موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

این مسوول با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از امروز تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.


دیگر خبرها

  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است