Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، آیت الله سید احمد خاتمی در گردهمایی بصیرت افزایی پیشکسوتان و کارکنان سپاه عاشورا در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) اظهارکرد: اگر امروز ایران اسلامی توانست امریکارا با ساقط کردن پهپادش و انگلیس را با توقیف کشتی اش بی حیثیت کند به دلیل مقاومت در برابر ظالمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طبق روایات خداوند سه صدا را بیشتر دوست دارد، صدای قلم علما، صدای چرخ نخ ریسی و صدای رژه مجاهدان راه حق، گفت: اگر در نظام ما نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران از محبوبیت خاصی برخوردارند به این دلیل است که نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و فراتر از آن نماد اقتدار جهان اسلام و تشیع است.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به چند دلیل متمایز از دیگر نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: سپاه پاسداران محبوب دل‌ها واقع شده است زیرا که مولود انقلاب و امید اسلام است و به همان میزان مایه ناامیدی دشمنان انقلاب است.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه در تمامی عرصه‌ها و جبهه‌ها حضور چشمگیری دارند و در کمک رسانی در حوادث طبیعی اخیر هم خوش درخشیدند.

امام جمعه موقت تهران خدایی بودن، نباختن روحیه، توانایی و توانمندی، شکست ناپذیری و مقاوم و نستوه بودن را از ویژگی‌های نیروهای مسلح در تراز انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: تنها نسخه شفابخش در مقابله با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی استکبار جهانی، مقاومت و ایستادگی است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سبأ یمن، یک منبع امنیتی یمنی تاکید کرد: نیروهای امنیتی این کشور موفق شدند با همکاری وزارت دفاع تعدادی جاسوس را در یمن شناسایی و بازداشت کنند.

وی در ادامه افزود: جاسوس‌های بازداشت شده در جلسات بازجویی به اقدامات خود مبنی بر شناسایی مواضع شلیک موشک‌ها و پرواز پهپادها و همچنین مواضع استقرار قایق‌های نیروهای مسلح یمن اعتراف کرده اند.

بر اساس این گزارش، جاسوس‌های بازداشت شده گزارشات خود را به کارفرماها تحت عنوان گروه ۴۰۰ ارائه می‌دادند تا مواضع مذکور از سوی دشمن هدف قرار بگیرند. این افراد مأمور شده بودند عملیات خرابکارانه در خصوص تخریب و به آتش کشیدن تجهیزات نیروهای مسلح یمن انجام دهند.

منبع امنیتی یمنی مذکور اضافه کرد: این جاسوس‌ها همچنین مأموریت داشتند با استفاده از سلاح‌های صدا خفه کن و مواد منفجره دست به ترور برخی شخصیت‌ها بزنند تا بدین وسیله روحیه نیروهای مسلح یمن را در میدان نبرد با دشمن صهیونیستی، آمریکایی و انگلیسی تضعیف کنند.

وی تصریح کرد: جاسوس‌های مذکور برای جاسوسی به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی استخدام شده بودند.

به نظر می‌رسد اینک که دشمنان یمن در میدان نبرد با نیروهای مسلح این کشور به ویژه ممانعت از حملات یمنی‌ها علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ ناکام مانده اند دست به دامن جاسوسی و اجرای عملیات خرابکارانه در این کشور شده اند.

کد خبر 6098008

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین