Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@17:00:50 GMT

سقوط آزاد یک مرد با پاره شدن طناب بانجی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۱۲۶۷

سقوط آزاد یک مرد با پاره شدن طناب بانجی

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، اگر چه این مرد با فرود روی تشک ایمنی در پایین ارتفاع ۹۲ متری سکوی بانجی جامپینگ نجات یافت اما دچار صدمات جدی شده است.

این مرد ۳۹ ساله در شهر شمالی «گدنیا» لهستان پس از پاره شدن طناب کشسانی مخصوص بانجی جامپینگ با سقوط از ارتفاع ۹۲ متری روی تشک ایمنی زیر پای خود از مرگ گریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از حاضران در صحنه از این لحظه دلهره‌آور فیلم‌برداری کرده و ویدیوی آن را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند.

ویدیوی منتشر شده از این حادثه این مرد را در حالی نشان می‌دهد که در ابتدا با دست‌های باز به سمت پایین می‌پرد اما با پاره شدن طناب متصل به خود به صورت سقوط آزاد از ارتفاع حدود ۹۰ متری روی تشک ایمنی می‌افتد.

این مرد به شدت آسیب دیده و علاوه بر شکسته شدن ستون فقرات، دچار آسیب‌هایی جدی در دیگر قسمت‌های بدن خود شده است.

پزشکان پس از معاینه این مرد اعلام کرده‌اند که نخاع او آسیب ندیده و برای راه رفتن با مشکل مواجه نخواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بانجی جامپینگ طناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی در پی تشدید وزش باد و افزایش ارتفاع موج از امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) تا بعد از ظهر یکشنبه در خلیج فارس هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد صادر کرد.

وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین یک تا ۱.۵ متر به‌ویژه در ساعات صبح تا بعدازظهر، از جمله مخاطرات این سامانه خواهد بود. تشدید وزش باد و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان و در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز رخ خواهد داد.

این سامانه اثراتی از قبیل اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی را به همراه خواهد داشت.

از این رو به اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا و اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده‌باش برای مواجهه با خسارت احتمالی توصیه می‌شود.

کد خبر 6088031 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • واکنش ایران سرعت سقوط آزاد حیثیت دروغین اسرائیل را افزایش داد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت تارا و ۲۰۷
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی