Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی سپهرزاد مربی دوومیدانی در گفتگو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده تصمیم گرفتم که با حسین رسولی و بهنام شیری پرتابگران کشورمان قطع همکاری کنم، چون نمی‌خواهم این ۲ ورزشکار درگیر خودخواهی‌های فدراسیون شوند. این ۲ نفر اولین مدال‌های ورزشی خود را در زمانی که شاگرد من بودند بدست آوردند و نتایج آن‌ها در سوابق کاری ام ثبت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: من قصد داشتم که شرایط خوبی به وجود آورم تا رسولی و شیری ورودی المپیک بدست آورند، اما لجبازی‌های فدراسیون دوومیدانی باعث شد که این ۲ ورزشکار در شهرستان تمرین کنند و دچار مشکل شوند و از شرایط ایده آل دور شدند به همین علت از هدایت این ۲ ورزشکار کناره گیری کردم.

امیدوارم مربی جدید شیری و رسولی رزرومه اش از من قوی تر باشد 

سپهرزاد بیان کرد: من شنیدم که فدراسیون دوومیدانی به دنبال جذب مربی برای شیری و رسولی است و امیدوارم کسی که هدایت این ۲ ورزشکار را برعهده می‌گیرد رزرومه اش قوی‌تر از من باشد. به هر حال هدفم کمک به جوانان و ارتقای سطح کیفی ورزشکاران است. در حال حاضر با علی ثمری یک ماه  و نیم است شروع به همکاری کردم که برای مسابقات داخل سالن آسیا و کسب ورودی المپیک آماده می شویم.

امکانات و شرایط مناسب برای کسب سهمیه المپیک وجود ندارد

مربی دوومیدانی درباره اظهارات کیهانی مبنی بر اینکه برخی از مربیان درخواست مالی غیرمتعارف داشتند، گفت: من فقط یک بار گلایه کردم که حقوق یک مربی داخلی یک دهم یک مربی خارجی نیست و حق یک مربی که موفق شده و ورزشکارش قهرمان جوانان و نایب قهرمان بزرگسالان آسیا شده این نیست. مشکل ما برای ادامه همکاری با فدراسیون دوومیدانی این بود که امکانات و شرایط مناسبی برای رسیدن به هدف که همان کسب ورودی المپیک بود وجود نداشت. همه ورزشکاران بزرگ از جمله تفتیان، مرادی و شیری هم همین مشکل دارند و با این امکانات نمی‌توانند در مسابقات به موفقیت دست یابند.

بیشتر بخوانید:

پیرجهان هم رکورد زد، هم طلا گرفت/ مدال نقره بر گردن حمیده عباسعلی نژاد

ربانی: کیهانی فراموش کرده رئیس فدراسیون دوومیدانی است/ بعید می‌دانم در المپیک توکیو نتیجه خوبی بگیریم

سپهرزاد: رئیس فدراسیون در پاداش‌ها دست برده است/ با ما همانند کارگر‌های موقت برخورد می‌کنند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به حقوق و مسائل مادی معلمان

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باید به مسائل مادی و حقوق معلمی که می‌خواهد در جامعه اثرگذار باشد و نسل ما را تربیت کند، توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در چهارمین همایش معلمان مدارس موسسه راه ایمان که امروز (۱۳ اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد با اشاره به شرایط ایجاد شده در غزه و کشتار کودکان توسط رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: وقتی دست انسان از دین کوتاه می‌شود می‌بینیم که به کجا می‌رسد.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص نقش معلم در زندگی انسان گفت: به تعبیر حضرت آقا، معلم تنها علم منتقل نمی‌کند بلکه هویت‌ساز است. ایشان فرمود معلمان باید تلاش کنند هویت دانش‌آموزان را به مرحله خوبی برسانند.

وی بیان کرد: شاید در خانواده‌ای دین و حجاب ضعیف باشد اما وقتی دانش‌آموز در اختیار یک معلم قرار می‌گیرد معلم می‌تواند تحول بنیادین ایجاد و هویت یک نسل را متحول کند.

موسوی‌ عنوان کرد: باید به مسائل مادی و حقوق معلمی که می‌خواهد در جامعه اثرگذار باشد و نسل ما را تربیت کند، توجه شود.

وی افزود: به سهم خود تلاش می‌کنم از طریق رایزنی با وزیر آموزش و پرورش، توجه ویژه‌ای به معلمان شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • ضرورت توجه به حقوق و مسائل مادی معلمان
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی