Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا عصر یکشنبه در نشست خبری حزب جمهوریت ایران اسلامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که رویکرد تشکل متبوع وی در انتخابات مجلس، ورود مستقل به انتخابات است یا قائل به ائتلاف با سایر احزاب اصلاح‌طلب است، اظهار کرد: ما قطعاً بنای‌مان بر تکروی نیست اما ائتلاف شرط و شروطی هم دارد و یکی از مهم‌ترین شروطش تعامل و پذیرش نظر همه طرفین ائتلاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که تاکید می‌کنم ما باید یک آسیب‌شناسی کلی از جریان اصلاحات داشته باشیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره سخنان اخیر سیدمحمد خاتمی مبنی بر این که اصلاح‌طلبان به هر قیمتی وارد انتخابات نمی‌شوند اما نباید با صندوق‌های رای قهر کرد، گفت: رهنمودهای ایشان - که شخصیت محبوب و ارزشمندی هستند و بخشی از مردم نگاه‌شان به ایشان و نیز کسانی است که در حصر هستند - قطعاً مفید است اما امیدوارم که نظام هم از این سرمایه استفاده کند و بر آن توجه داشته باشد و امیدواریم که فضا برای ورود همه افراد و سلایق به انتخابات باز شود.

27219

کد خبر 1284366

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رسول منتجب نیا اصلاح طلبان حزب اعتدال و توسعه باشگاه استقلال والیبال باشگاه پرسپولیس تیم ملی والیبال جوانان ایران سیدعباس عراقچی خودرو سرگرمی بازار طلا و ارز ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر منتشر شد.

بسمه تعالی
خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.
جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

جامعه اسلامی مهندسین
اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

کد خبر 6093609 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی
  • رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان