Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@21:21:37 GMT

اعتراف عجیب دو متهم در کلانتری

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۴۶۵۰

اعتراف عجیب دو متهم در کلانتری

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ رسول جهانی از دستگیری دو متهم در رابطه با تخریب خودروی شهروندان در این محدوده خبر داد و گفت: رأس ساعت ۶ صبح یکشنبه تیم عملیات کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در جریان تخریب شیشه‌های ۱۲ دستگاه خودرو در محدوده استحفاظی کلانتری ۱۳۰ نازی آباد قرار گرفتند و با حضور سریع در محل، تحقیقات را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر دوربین مداربسته به دست آمده از این محل نشان از این داشت که دو راننده خودروی ۲۰۷ و پرشیا با آمدن به محله، شروع به عربده کشی و داد و بیداد کردند و در ادامه شیشه‌های تعدادی از خودروها را تخریب کرده و از محل گریخته اند.

در ادامه راننده خودروی پژو ۲۰۷ شناسایی و با عملکرد سریع مأموران دستگیر شد. متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت و همدست خود را نیز معرفی کرد که به این ترتیب راننده پرشیا نیز سریعاً دستگیر و روانه کلانتری شد.

این دو نفر در اعترافات خود صراحتاً اعلام کردند که صبح قبل از اتفاق در پارک به همراه دوستانشان مشروب مصرف و بعد از این دو نفره اقدام به شکستن شیشه‌های خودروهای شهروندان کرده اند.

بنابراین گزارش، برای متهمان پرونده‌ای تشکیل و هر دو به مقام قضائی معرفی شدند در حالی که ۱۲ نفر از شهروندان شکایت خود از متهمان را نیز طرح کرده اند.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد سرهنگ رسول جهانی دستگیری دو متهم تخریب خودروی شهروندان اعتراف عجیب دو متهم در کلانتری تخریب شیشه‌های ۱۲ دستگاه خودرو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دستگیری دو متهم تخریب خودروی شهروندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم

احمد ظهرابی عکاس قمی که این عکس را ثبت کرده می‌گوید: بعد از اینکه عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان وعده صادق انجام شد؛ منتظر برگزاری راهپیمایی یا اعلام حمایت مردم قم بودم که مثل همیشه در اینگونه مواقع انجام می‌شد. مراسم راهپیمایی خودرویی اولین گردهمایی مردمی قم بعد از تجمع روحانیون در مدرسه فیضیه بود. در مسیر حرکت خودرو‌ها در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم به دنبال سوژه‌هایی بودم که خوشحالی مردمی را به بهترین وجه نشان دهد. در حین عکاسی از خودرو‌های عبوری یک خودروی مخصوص معلولان توجه من را به خود جلب کرد که پرچم کوچکی از ایران را نصب کرده بود و روحانی میانسالی در حال رانندگی بود. خودروی فرسوده این روحانی که مسلما سرعتی هم نداشت برایم جالب بود؛ صبر کردم که نزدیک شود و عکس مورد نظرم را ثبت کردم.

دیگر خبرها

  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد