Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری البرز ، شهبازی با اعلام این خبر مسرت بخش افزود: متعاقب دعوت از مسئولان ملی به البرز، مطالبات استان به صورت دقیق، نظام مند و تخصصی طرح شده و پاسخ درخوری نیز دریافت می شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون نگاه ملی در مسیر عمران و آبادانی البرز، همراه و پشتیبان است، ادامه داد: پس از دستاوردهای سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان، اکنون شاهد تحقق مطالبه مردم البرز از سفر معاون اول رییس جمهور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهبازی گفت: تنها ۲ روز پس از حضور معاون اول رییس جمهور در البرز اکنون شاهد مصوبه هیات دولت مبنی بر راه اندازی فرودگاه مسافربری پیام هستیم.

وی افزود: این ظرفیت ارزشمند که پدافند غیرعامل برای فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی(ره) نیز محسوب می شود علی رغم صرف اعتبارات قابل توجه، بلاتکلیف مانده بود.

استاندار البرز اضافه کرد: طی سفر دکتر جهانگیری و با ارائه گزارشی دقیق از ظرفیت ها و اهمیت این فرودگاه، دستور آغاز پروازهای مسافربری و آموزشی با مصوبه هیات دولت صادر شد.

وی گفت: اکنون این فرودگاه علاوه بر اینکه مهمترین فرودگاه کارگو کشور محسوب می شود در حوزه مسافربری و آموزشی نیز فعالیت می کند. 

شهبازی افزود: البرز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری جهت اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی با اهتمام ویژه ای برای بهره برداری از فرصت های مغتنمی همچون فرودگاه پیام و مواردی از این دست پیشتاز است.

وی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی استفاده بهینه از فرصت های مغفول، از این رو در البرز عزمی جدی برای شکوفایی ظرفیت ها شکل گرفته و دولت نیز به تمامی مطالبات حساب شده استان پاسخ حکیمانه داده است.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اقتصاد مقاومتی روابط عمومی رییس جمهور معاون اول منویات مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی، «دانیل نوبوآ» رییس‌جمهور اکوادور با انتشار پیامی تصاویری اعلام کرد که به علت آنچه «درگیری مسلحانه داخلی» نامید، در پنج استان ساحلی این کشور اعلام وضعیت اضطراری شده است.

روز یکشنبه در پی وقوع حمله مسلحانه در شهر «گوایاکیل» واقع در جنوب غربی اکوادور، دست کم هفت نفر کشته شدند. رسانه‌های محلی در حالی به نقل از پلیس اکوادور این خبر را اعلام کرده‌اند که چندی پیش شهروندان این کشور با شرکت گسترده در همه‌پرسی درباره اعمال تدابیر سختگیرانه و سرکوب دارودسته‌های تبهکاری، با اکثریت قاطع به این اقدام رای دادند.

افراد مسلح نقاب‌دار که قاچاقچیان زندانی برخی از آنها را اجیر کرده بودند، در ماه ژانویه به یک شبکه تلویزیونی که در حال پخش زنده بود، یورش بردند. پس از این حادثه، دنیل دوبوآ، رییس جمهور ۳۶ ساله اکوادور در این کشور وضعیت «جنگ مسلحانه داخلی» اعلام کرد و حدود ۲۰ باند تبهکار را در فهرست «تروریستی» قرار داد.

کد خبر 6093820

دیگر خبرها

  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • طرح فرودگاه عظیم ۳۵ میلیارد دلاری با ۴۰۰ گیت در دبی
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است