Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، عضو هیأت مدیره و رئیس کمیته فرهنگی بانک رفاه در این بازدید بر ایفای مسئولیت‌های اجتماعی از سوی بانک تأکید کرد و گفت: بانک رفاه به عنوان یک بانک اجتماعی و سلامت محور حضور در بخش‌های مختلف اجتماعی را یک وظیفه برای خود تلقی می‌کند و برای پیشبرد اهداف خیرخواهانه و اجتماعی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحمتی به برخی از اقدامات اجتماعی بانک نظیر حمایت از زلزله زدگان و سیل زدگان اشاره و خاطرنشان ساخت: بانک رفاه تلاش ویژه‌ای داشته تا در تمامی بخش‌های اجتماعی نظیر احداث مدرسه، درمانگاه و مسجد مؤثر واقع شود و گام‌های اثربخشی برای رفاه حال هم میهنان به‌ویژه افراد کم‌برخوردار بردارد.
وی در خاتمه تصریح کرد: بانک از تمام توان و ظرفیت خود برای حمایت از جانبازان اعصاب و روان استفاده می‌کند.
در ادامه نشست دکتر آقایی رئیس بیمارستان ضمن معرفی بخش‌های مختلف بیمارستان و ظرفیت‌های موجود از حضور مدیران عالی بانک در بیمارستان قدردانی کرد و گفت: حضور شما عزیزان باعث دلگرمی به ما خدمتگزاران می‌شود.
وی ادامه داد: برای حفاظت و حراست از شأن انسانی جانبازان اعصاب و روان، تلاش کرده‌ایم تمامی امکانات مورد نیاز برای درمان یک فرد در این بیمارستان متمرکز شود. بانک رفاه نیز برای ایفای تعهدات خود می‌تواند در بسیاری از موارد یاریگر بیمارستان باشد.
رحمتی و هیأت همراه در بازدید از جانبازان بستری در بیمارستان ضمن اهدای شاخه گل، از ایشان دلجویی کردند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران جانبازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

امتداد -  ۲ بانک از ۶ بانک خریدار پرسپولیس قرار است رئیس هیات مدیره این باشگاه را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالا در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیات مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

 

 

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت