Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، گفت: طرح هوای تازه، یک طرح ملی و به عنوان بزرگترین رویداد سرود مساجد کشور است و در جنوب کرمان نیز ۵ نفر از مربیان گروه های سرود فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد برای شرکت در این طرح معرفی شدند.

« مجید خوبی زاده » مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: طرح هوای تازه، یک طرح ملی و به عنوان بزرگترین رویداد سرود مساجد کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید خوبی زاده، افزود: این طرح به منظور آموزش و توانمند سازی مربیان کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، بیان داشت: در جنوب کرمان ۵ نفر از مربیان گروه های سرود فعالی که حداقل ۱۵ نفر عضو دارند، برای شرکت در این طرح معرفی شدند.
وی، اضافه کرد: مربیان گروه های سرود در جنوب کرمان، ایمان عباس زاده از کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت، اسماعیل نیک نفس از کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران جیرفت، عبدالحجت حسینی از کانون فرهنگی هنری علی ابن ابی طالب (س) منوجان، عقیل نظری از کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج (ع ) قلعه گنج و جواد بسنده از کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع ) عنبرآباد در دوره آموزشی طرح هوای تازه شرکت می کنند.
خوبی زاده، با اشاره به زمان برگزاری این دوره آموزشی، ابراز داشت: این دوره آموزشی از تاریخ  ۱۳ لغایت ۱۷ مرداد سال جاری، در محل اردوگاه فرهنگی شهدای خرماکلا در استان مازندران برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان یزد روزنامه ها آیت الله جعفری هرمزگان قم دیدار گروه های سرود کانون های مساجد جنوب کرمان توانمندسازی دوره آموزشی جنوب کرمان آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان سرود بیمه می‌شوند

مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی ارشاد از پیگیری برای حل مشکل بیمه اهالی سرود خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حامد جلیلی مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری که همراه با مدیرکل دفتر موسیقی به استان فارس و شهر شیراز داشتند، درباره ظرفیت‌های این استان در حوزه سرود گفت: استان فارس و شهرستان‌های اطراف آن ظرفیت ویژه‌ای در بحث سرود دارند و بسیاری از گروه‌های درجه یک کشوری ما در این استان حضور دارند. ظرفیت بسیار خوبی است و به جرات می‌توان گفت استان فارس یکی از قطب‌های سرود کشور است.

داوران مرحله استانی جشنواره سرود فجر معرفی شدند

او در ادامه به جلسه‌ای که با هنرمندان استان فارس داشتند اشاره کرد و افزود: در جلسه‌ای که با اساتید و هنرمندان هنر موسیقی استان فارس با مدیرکل دفتر موسیقی داشتیم، فعالان حوزه سرود نیز حضور داشتند و دغدغه‌ها و مشکلات خود را بیان کردند. ما تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیریم تا موانع و مشکلات این دوستان را به زودی برطرف کنیم.

مسئول دفتر اداره کل موسیقی ارشاد همچنین گفت: بحث آموزش نیز در این جلسه مطرح شد که به زودی در کلیه مقاطع مختلف گروه‌های سنی این امر فعال خواهد شد. علاوه بر این ازآنجایی که معمولا گروه‌های سرود در هیچ رسته‌ای از هنر جای داده نمی‌شوند، لذا پیگیری‌هایی برای حل مشکل بیمه آنها صورت گرفته و در سال جاری بیمه اهالی سرود نیز انجام خواهد شد.

جلیلی در پایان تصریح کرد: بحث حمایت از گروه‌ها در امر تولید نیز در این جلسه عنوان شد که به زودی طی پروتکلی آن را آماده می‌کنیم و در سال 1403 در سیستم دفتر سرود اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی