Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، فیلم «قاتلان ماه کامل» که مدت‌هاست قرار است به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر مورد علاقه این کارگردان ساخته شود، اکنون رابرت دنیرو را نیز همراه خود کرده است.

در حالی که قرار است فیلمبرداری این فیلم در طی بهار و تابستان ۲۰۲۰ انجام شود، تولید آن از نوامبر امسال شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همان زمانی است که «ایرلندی» راهی سینماها می‌شود و بعد در نت‌فلیکس در دسترس خواهد بود. این فیلم اکنون در مراحل پس از تولید خود است.

در فیلم «قاتلان ماه کامل» رابرت دنیرو در نقش ویلیام هیل بازی خواهد کرد. البته این اولین همکاری دنیرو با دی‌کاپریو نخواهد بود و این ۲ در سال ۱۹۹۳ در درام «زندگی پسر» در نقش یک پسر و ناپدری‌اش با هم بازی کرده بودند اما این اولین باری است که اسکورسیزی ۲ بازیگر محبوبش را در کنار هم در یک فیلم بلند خواهد داشت. این ۲ پیشتر در یک فیلم بازرگانی با هم در برابر دوربین اسکورسیزی ظاهر شده بودند.

اوایل هفته پیش اسکورسیزی با رییس جماعت اوسیج که با عنوان خرس ایستاده شناخته می‌شود، در اوسیج کانتی دیدار کرده بود تا به آنها نشان دهد که تولید این فیلم می‌تواند از نظر مالی به این منطقه کمک کند. در همین دیدار اسکورسیزی گفته است رابرت دنیرو به مجموعه بازیگران فیلم افزوده شده است.

هم رابرت دنیرو و هم دی‌کاپریو از سابقه طولانی همکاری با اسکورسیزی برخوردار هستند و دی کاپریو سال ۲۰۱۳ برای آخرین بار در فیلم «گرگ وال استریت» در برابر دوربین اسکورسیزی قرار گرفته بود. جدیدترین همکاری دنیرو نیز در فیلم «ایرلندی» با این کارگردان رقم خورده است. 

کد خبر 4679287

منبع: مهر

کلیدواژه: رابرت دنیرو لئوناردو دی کاپریو مارتین اسکورسیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه این توافق توسط هیچ یک از باشگاه‌ها علنی نشده اما تقریبا قطعی شده که همه چیز آماده است تا آرنه اسلوت جانشین یورگن کلوپ در آنفیلد شود.

او در کنفرانس مطبوعاتی امروزش با سوالاتی درمورد آینده و احتمال پیوستن به لیورپول صحبت کرد. اسلوت به خبرنگاران گفت:"فکر می‌کنم بهتر است تا تمام پاسخ‌های مربوط به این سؤالات را در پایان فصل بدهم. چون من هنوز در اینجا به فاینورد تعهد دارم و لیورپول نیز همچنان مشغول کار خودش است."

اسلوت در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر می‌توان انتقال او به لیورپول را تبریک گفت یا نه، پاسخ داد:"شما همیشه می‌توانید به من تبریک بگویید، اما بهتر که در پایان فصل و وقتی واقعا رسمی شد، این کار را انجام دهید."

اسلوت به شوخی گفت که اگر روزنامه‌نگاران فقط در مورد لیورپول سوال کنند، به یک کنفرانس مطبوعاتی "ناخوشایند" تبدیل می‌شود اما او تایید کرد که "اطمینان دارد" این معامله تکمیل می شود.

این مربی 45 ساله گفت:"هنوز هیچ توافقی به صورت رسمی وجود ندارد و اینجا با نشان فاینورد روی لباسم نشسته‌ام، بنابراین قصد این است که سوالات درباره فاینورد باشد، اما به هر حال شما خبرنگاران تلاش خواهید کرد. هنوز اطمینان دارم که همه چیز خوب پیش خواهد رفت، اما واقعاً نمی‌توانم پاسخ بیشتری بدهم."

دیگر خبرها

  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • یک گزینه جالب و غیر منتظره؛ روگر اشمیت هدف اصلی و بعدی بایرن مونیخ
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • ساخت یک شعله سه بعدی از سیاهچاله با استفاده هوش مصنوعی
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط
  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا