Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل بنیاد هابیلیان گفت: امروز از ظرفیت جریان نفاق در زمینه جنگ نرم، نفوذ در مراکز ایران و تاثیرگذاری بر افکار عمومی استفاده می‌شود و از طرفی منافقین به نیرو‌های دموکراسی‌خواه و آزادی‌طلب تبدیل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشمی نژاد، دبیر کل بنیاد هابیلیان در نشست تخصصی شکست استراتژیک منافقین از گذشته تاکنون که به همت بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و بنیاد هابیلیان برگزار شد، گفت: موضوع نفاق از مسائل پیچیده در کشورمان است و منافقین است چرا که نفاق تجربه و کارکرد بسیار خطرناکی در نفوذ در افکار و جاسوسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه منافقین قادر هستند بزرگترین شخصیت‌های نظام را فرو بریزند و در جهت اهداف خود به کار بگیرند به گونه‌ای که ما تجربه این موارد را داشته ایم، تصریح کرد: در زمان جنگ تا پیش از حضور منافقین در عراق ما پیروز بودیم، اما به محض حضور منافقین در این کشور صحنه جنگ تغییر کرد.

هاشمی نژاد با بیان اینکه امروز منافقین بیشترین امکانات غرب را به خود اختصاص داده اند و میتینگ‌های بزرگ را در این کشور‌ها برگزار می‌کنند، تصریح کرد: ما به عنوان خانواده شهدای ترور همواره احساس می‌کردیم که در پرداختن به این موضوع خلا داریم به همین دلیل خودمان دست به کار شدیم به گونه‌ای که براساس پژوهشی که طی دو سال انجام دادیم متوجه شدیم که ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم که رقم عجیب و غریبی است.

دبیر کل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب ما در زمینه ۱۷ هزار شهید ترور غفلت کرده ایم به گونه‌ای که امروز کشوری که خودش قربانی تروریسم است به حمایت از تروریسم محکوم می‌شود، تصریح کرد: در گزارش وزارت امور خارجه آمریکا نیز به صراحت تصریح شده که مجاهدین خلق رئیس جمهور، نخست وزیر و هزاران نفر از مردم بی گناه ایران را ترور کرده اند، اما با وجود این اعتراف امروز شاهدیم که منافقین از بیشترین حمایت‌ها از جانب کشور‌های غربی برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: ما خیلی دلمان می‌خواهد که قبول کنیم دوران منافقین تمام شده، اما واقعیت این است که امروز از ظرفیت جریان نفاق در زمینه جنگ نرم، نفوذ در مراکز ایران و تاثیرگذاری بر افکار عمومی استفاده می‌شود و از طرفی امروز شاهدیم که منافقین به نیرو‌های دموکراسی خواه و آزادی طلب تبدیل شده اند.

هاشمی نژاد اظهار کرد: جان بولتون که چندین بار در برنامه‌های منافقین سخنرانی کرده به صراحت گفته کشور ایران باید آزادی و دموکراسی را تجربه کند و سازمان مجاهدین نیز به عنوان یک سازمان آزادی خواه و دموکراسی خواه معرفی شده است.

دبیر کل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه ما امروز به خاطر برخورد متقابل با جبهه نفاق بدهکار شدیم به گونه‌ای که بعد از سی سال می‌گویند که چرا منافقین اعدام شده اند تصریح کرد: منافقین فعال ما یشاء در کشور‌های اروپایی هستند و ما امروز با این گروه درگیریم با این وجود سوال این است که اگر دوران گروهی تمام شده پس چرا کشور‌های غربی این همه پول برای منافقین خرج می‌کنند.

وی با طرح این سوال که امروز کارکرد منافقین چیست اظهار کرد: تصویری که از فعالیت‌های منافقین از شبکه چهار انگلیس پخش شد این بود که ۱۹۰۰ نفر از منافقین طی ۲۴ ساعت در فضای مجازی به تولید محتوا می‌پرداختند در واقع، چون آن‌ها راه‌های تاثیرگذاری بر مخاطب را می‌دانند و سوژه را هم به خوبی انتخاب می‌کنند امروز یکی از کارکرد‌های این گروه تروریستی فعالیت در فضای مجازی است.

هاشمی نژاد با بیان اینکه کشوری که دارای ۸۳ میلیون جمعیت است و اکثر این جمعیت نیز تلفن هوشمند به دست دارند فرصت خوبی برای منافقین هستند، اظهار کرد: زمانی که قرار بود احمد شهید گزارش خود را در سازمان ملل قرائت کند من با او حرف زدم و او به صراحت گفت: من قبول دارم که کشور شما قربانی تروریسم است با این وجود پیش از قرائت این گزارش شاهد بودیم که گروه‌ها و خلق‌های مختلف در سازمان ملل حضور یافتند و میتینگ‌های مختلفی را برگزار کردند در هر حال اگرچه منافقین در این صحنه حاضر نبودند، اما تمام این اتفاقات توسط آن‌ها مدیریت می‌شد.

دبیر کل بنیاد هابیلیان اظهار کرد: به دلیل نفرتی که نسبت به منافقین وجود دارد آن‌ها در جریان قرائت گزارش احمد شهید هیچ گاه میکروفن به دست نگرفتند به همین دلیل به دنبال گروه‌ها و خلق‌هایی رفتند که از زبان آن‌ها حرف خود را بزنند.

وی با اشاره به اینکه منافقین به دلیل خیانت به کشور در زمان جنگ و همچنین کشتن مردم مورد نفرت هستند، تصریح کرد: فضای مجازی یکی از تهدیدات اصلی ما است و امروز منافقین به شدت در این فضا فعال هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان مجاهدین خلق منافقین هاشمی نژاد نشست تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی فزاینده اروپایی‌ها از دموکراسی

به دنبال سرکوب اعتراض‌های حمایت از فلسطین در غرب به ویژه آمریکا، انگلیس، آلمان، ایتالیا و فرانسه که از بعد از عملیات ۷ اکتبر حماس آغاز شد، نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که نارضایتی از دموکراسی در اروپا رو به افزایش است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه یورو نیوز با استناد به نتیجه یک مطالعه جهانی نوشت که نارضایتی از دموکراسی در برخی از بخش‌های اروپا درحال افزایش است چرا که حکومت‌ها نتوانستند انتظارات دموکراتیک شهروندان را برآورده کنند.

شاخص ادراک دموکراسی (DPI) که با جامعه آماری 63 هزار نفر از 53 کشور جهان، از جمله 15 کشور عضو اتحادیه اروپا بزرگترین ارزیاب دموکراسی در سطح جهانی محسوب می‌شود، تحقیقی بین ماه‌های فوریه و آوریل سال جاری انجام داد.

براساس این تحقیق، اگرچه اکثر شهروندان اتحادیه اروپا (57 درصد) وطنشان را دموکراتیک می‌دانند، اما در سه کشور فرانسه، یونان و مجارستان اکثریت اکنون بر این باورند که در دموکراسی زندگی نمی‌کنند.

گزارش شورای اروپایی از نابرابری‌های اجتماعی در آلمان

علاوه بر سرکوب اعتراض‌های حمایت از فلسطین که در کشورهای بزرگ اروپایی صورت گرفته و همچنین جنبش اخیر دانشجویی که با برخورد خشن نیروهای امنیتی کشورهای غربی روبرو است، اعتراض‌های خود اروپایی هم در مورد افزایش قیمت‌ها، درخواست برای افزایش دستمزد و جنبش اعتراضی کشاورزان بی نتیجه بوده است.

پس از خروج از بحران کرونا و همچنین شروع جنگ اوکراین که با پیامدهای اقتصادی بزرگی برای اروپا همراه بود، مساله افزایش قیمت‌ها و کفاف ندادن دستمزدها موجب اعتراض مردم بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله آلمان، انگلیس و فرانسه شد.

در عمده اعتراض‌ها و درخواست‌هایی که معترضان مطرح می‌کردند (مانند مخالفت با افزایش سن بازنشستگی در فرانسه یا افزایش دستمزدها در انگلیس یا اعتراض کشاورزان به رقابت نابرابر با محصولات اوکراینی) عمدتا به نتیجه نمی‌رسید و این می‌تواند از جمله عوامل دلسرد کننده افراد در مورد دموکراسی حاکم در اتحادیه اروپا باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نارضایتی فزاینده اروپایی‌ها از دموکراسی
  • پایه و اساس و ریشه قدرت امروز کشور، معلمان و اساتید هستند
  • اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید
  • امروز با درایت رهبر،آموزش و پرورش به مساله اول کشور تبدیل شده است
  • کاریکاتور/ لباس نامرئی شیطان بزرگ | رسوایی دموکراسی و آزادی بیان آمریکایی
  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • نیروی هوایی ارتش امروز از هر زمان دیگری آماده‌تر است
  • سرکوب دموکراسی در مهد آزادی بیان!
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم