Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی با بیان اینکه ۶۰ میلیارد ریال برای ایمنی و ارتقای راه دسترسی به تالاب میقان اختصاص داده شد گفت: باطله‌های برداشت از تالاب میقان بازگردانی می‌شود. ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی تصحیح جاده دسترسی به دو روستای راهزان و طرمزد با اشاره به جزئیات اجرای این پروژه اظهار داشت: تصحیح جاده دسترسی به دو روستای طرمزد و راهزان یکی از مطالبات به‌حق ساکنان این دو روستا بود که در این خصوص پیگیری‌های بسیاری نیز به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متولی اصلاح و تامین مبالغ موردنیاز برای این جاده شرکت املاح معدنی ایران است که درحال حاضر برنامه ترمیم 3 کیلومتر از این جاده را در دستورکار دارد و اگر استانداری مرکزی بتواند از وزارت نفت و سازمان شهرداری‌ها قیر موردنیاز این پروژه را اتخاذ کند می‌توانیم بیش از 3 کیلومتر از این جاده را اصلاح کنیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: وضعیت فعلی جاده دسترسی به روستاهای طرمزد و راهزان بسیار نامساعد و غیراستاندارد است که خوشبختانه امروز کلنگ مرمت و بازسازی جاده و آسفالت آن بر زمین زده و عملیات اجرائی آن آغاز شده است.

تالاب میقان اراک باید به عنوان منطقه حفاظت‌شده قلمداد شود"طرح مدیریت جامع تالاب میقان اراک" درحال تکمیل مطالعات علمی استطرح مدیریت جامع تالاب میقان اراک باید بدون خدشه‌ به اکوسیستم اجرا شود

آقازاده ادامه داد: امیدواریم که عملیات ترمیم و بازسازی این جاده تا پایان فصل تابستان و پیش از فرارسیدن فصل پائیز به اتمام برسد تا بتوانیم بهره‌برداری لازم را از آن داشته باشیم، دسترسی آسان و تسهیل در رفت‌وآمد به کویر میقان از دیگر اهداف بازسازی و مرمت این مسیر است.

وی عنوان کرد: تالاب میقان اراک یکی از مراکز تفریحی و گردشگری محسوب می‌شود که امیدواریم با تعمیر و استانداردسازی این جاده بتوانیم اطمینان خاطر را برای تردد در این مسیر و دسترسی به تالاب میقان به عموم مردم القا کنیم، همچنین تاکنون مبلغی معادل 6 میلیارد تومان برای مرمت این جاده درنظر گرفته شده است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه درحال حاضر شاهد بهبود شرایط محیط زیستی شرکت املاح معدنی هستیم و این مجموعه با صرف هزینه قابل توجهی پمپی را به منظور بازگشت باطله‌ها به محل برداشت تهیه کرده است که امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

آقازاده بیان کرد: شورای معادن باتعامل دستگاه قضائی استان مرکزی زمینه اجرای پروژه بازگردانی باطله‌ها به محل برداشت را فراهم ساخته که امیدواریم نتایج مثبتی برای محیط زیست تالاب به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ ع

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم